Real Madrid

اخبار رئال مادرید

Real Madrid

اخبار رئال مادرید

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
بازی بعدی
بازی قبلی
افتخارات

جمعه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۱۲ ق.ظ

۲

همسر خامس به تیم والیبال منتخب مادرید پیوست

جمعه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۱۲ ق.ظ

همسر خامس رودریگز به تیم والیبال منتخب مادرید ملحق شد.

دانیلا اوسپینا که خواهر دروازه بان تیم ملی کلمبیا و آرسنال نیز هست، به رشته مورد علاقه خود، والیبال برگشت تا در لیگ دسته دو اسپانیا بازی کند.

اوسپینا که 22 سال سن و 183 سانتی متر قد دارد، تمرینات را با تیم جدید خود از این هفته آغاز کرده است.پاسکوال ، مدیر این تیم والیبال می گوید :” برای ما خیلی سخت بود که او را به خدمت بگیریم. سعی کردیم که از طریق شبکه های اجتماعی با او تماس بگیریم اما در نهایت این تماس از طریق رابط ما در باشگاه رئال برقرار شد. دانیلا از باشگاه های دیگری هم پیشنهاد داشت اما در نهایت به باشگاه ما ملحق شد.”

اوسپینا در زمان حضور خود در کلمبیا در رده های پایه تیم ملی والیبال بانوان این کشور بازی می کرد. در پورتو نیز این ورزش را ادامه داد اما ملحق شدن رودریگز به موناکو و از سویی بارداری او  باعث شد که دانیلا از والیبال دست بکشد. اما

پاسکوال ادامه داد :” اوسپینا هیچ شرطی برای ما نگذاشت. او گفت که مشکلی برای تمرینات و سفرها ندارد. او برای بازگشت به ورزشوالیبال خیلی علاقمند است. دستمزد؟ با توجه به دستمزدی که شوهرش از رئال می گیرد فکر نمی کنم که چندان نیازمند باشد. ما یک باشگاه کوچک هستیم و دستمزدی به بازیکنانمان نمی دهیم. فقط هزینه تحصیل آنها را با رقمی بین 200 تا 300 یورو در ماه تامین می کنیم.”

وی افزود:” مسلما حضور او به عنوان یکی از بستگان یک شخصیت مشهور به ما در زمینه جذب اسپانسر کمک می کند”

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۱
سامان

نظرات  (۲)

وب متفاوت و خیلی خوبی دارین من زیاد به وبلاگتون سر میزنم مطالبتون جالبه
وب متفاوت و خیلی خوبی دارین من زیاد به وبلاگتون سر میزنم مطالبتون جالبه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی