Real Madrid

اخبار رئال مادرید

Real Madrid

اخبار رئال مادرید

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
بازی بعدی
بازی قبلی
افتخارات

آخرین مطالب

۳۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

روبرتو مانچینی، سرمربی اینترمیلان، انتقال متئو کواچیچ به رئال مادرید را به دلیل قانون فیرپلی مالی تایید کرد.

 اینتر پیشنهاد 35 میلیون یورویی رئال مادرید برای جذب متئو کواچیچ را قبول کرده و هافبک 21 ساله با قراردادی 5 ساله و حقوق 4 میلیون در سال به رئال خواهد پیوست.اینتر در تابستان خریدهای سنگینی انجام داد و بازیکنانی نظیر کوندوگبیا را با رقم 40 میلیون یورو خریداری کرد و از همین حیث، در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی به دلیل عدم رعایت قانون فیرپلی مالی بود.

مانچینی در این رابطه گفت:" چه کار می‌توان انجام داد. قوانینی وجود دارد که باید به آنها احترام گذاشت. قانون فیرپلی مالی وجود دارد و نمی‌خواستیم که هیچکدام از ما با این قانون دچار مشکل شویم. این بدین معنا نیست که ما نمی‌خواهیم تیمی جنگنده بسازیم. همه ی ما ناراحت هستیم. از رئیس باشگاه تا من و هم تیمی های کواچیچ. او و شقیری به یک دلیل از تیم جدا شدند ولی کارهای دیگری انجام خواهیم داد.امیدوارم بازیکنانی بخریم که مناسب تیم ما باشند. باید ببینیم که چه اتفاقی رخ خواهد داد."
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۳۶
سامان

رافا بنیتز در دو روز اخیر که تیم استراحت می کرد به لیورپول رفت. وی یکی از محبوب ترین شخصیت های تاریخ سرخ هاست که جمله معروفش که ” هر چیزی ممکن است” همچنان در یاد هواداران لیورپول است. بنیتز در این مصاحبه در مورد مسائل مختلف نظیر بنزما صحبت کرد.

از بازگشت به مادرید ترسیده اید؟
نه ، من مادریدی هستم. در مادرید بزرگ شدم. یادم است که دو ساعت قبل از بازیها به همراه دوستانم به ورزشگاه می رفتیم تا بتوانیم جا بگیریم. کودکی و نوجوانی ام در رئال مادرید سپری شد.

در آن جا دوستان زیادی پیدا کردید؟
این از خوش شانسی من بود. دل بوسکه ، سانتیانا ، گارسیا رمون ، آگوستین و چندو در تیم بودند و توانستم در کنارشان بازی کنم. آخرین بازی من ، اولین بازی بوتراگوئنیو بود. یادم است که در یکی از بازیها با نتیجه 5-1 با کاستیا پیروز شدیم و او دو ، سه گل زد. امیلیو بازیکن متفاوتی بود.

همیشه فرهنگ تلاش از طرف شما نهادینه شده است.
پنجشنبه ها ما بازیکنان آکادمی مقابل بازیکنا نتیم اصلی بازی می کردیم. مثلا رو در روی اشتیلیکه قرار می گرفتیم. برای ما این همیشه یک انگیزه ویژه بود. دی استفانو قضاوت بازیها را به عهده داشت و همیشه آن قدر برای تیم اصلی خطا می گرفت تا بتوانند گل بزنند. می دانست که آنها باید پیروز شوند تا نشان بدهند که یک پله بالاتر از ما هستند. می دانستیم که تفاوت هایی وجود دارند اما تلاشمان را می کردیم. تقریبا همیشه تیم اصلی باید پیروز می شد.

دوران متفاوتی بود.
من خیلیج وان بودم. بین رختکن ما و تیم اصلی یک تونل ده متری فاصله داشت. برای ما دیدن رختکن آنها هم جذاب بود اما کمی می ترسیدیم. یک بار یکی از خدمه ها به خاطر نزدیک شدن به رختکن تیم اصلی سرم داد زد و دوان دوان فرار کردم. حالا احترام آن زمان در جامعه وجود ندارد. یادم است که وقتی از من پرسیدند که شماره پایم چند است ، گفتم ” 41″ اما شماره 44 را به من دادند و هیچ حرفی نزدم. آن را پوشیدم و به زمین رفتم. حالا نمی توان تصور کرد که کسی چنین کاری کند. هر کسی سه جفت کفش دارد.

در آن زمان یک تونل ده متری تیم اصلی را نسبت به بقیه ایزوله می کرد. چطور یک بازیکن آکادمی می توانست به این سطح برسد؟
باید سخت تلاش می کرد. چند روز پیش بازی تیم آکادمی مقابل وایادولید را تماشا کردم. نسبت به زمان ما شرایط خیلی آسان تر شده است اما مفهومش این نیست که تلاش ککم شده است. بچه ها باید سخت تلاش کنند و جاه طلبی خود را نشان بدهند.

در باشگاهی حضور دارید که در آن متوسط بودن کافی نیست.
من در این جا شکل گرفته ام و می دانم که دوم شدن کفایت نمی کند. برخی از اهداف بر اساس شایستگی ها بدست می آیند ، خریدهای تیم و … در این تیم باید با تمام وجود بجنگی و تعادل داشته باشی. باید از ترکیبی که داریم استفاده کنیم تا به بهترین شکل آماده پایان فصل در ماه می شوی تا در آن زمان بتوانی حمله کنی و بازیهای حساس را ببری. من در مادرید شکل گرفته ام. توقعات را درک می کنم و می پذیرم.

با رفتار برنابئو آشنایی داری؟
منتظر استقبال خوبی در ورزشگاه خودمان هستم. می دانم که هواداران چه توقعی دارند : ارائه فوتبال زیبا و مملو از پیروزی. بازیکنان درون زمین باید با تمام وجود بازی کنند. هواداران باهوش هستند. می خواهیم هجومی و زیبا بازی کنیم. 0-0 را دوست ندارم. هر تیمی سطح مخصوص به خود را دارد و سطح رئال مادرید باید برای گلزنی مناسب باشد و اگر امکانش باشد جلوی دریافت گل گرفته شود. من روی کلمه تعادل اصرار می ورزم چرا که هدف تیم همین است. هواداران به ما کمک خواهند کرد و از دیدن تیم لذت خواهند برد.

برخی مربیان در مواقع حساس می گویند که نتیجه 1-0 را به 3-4 ترجیح می دهند. نظر شما هم همین است؟
نظر من روی یک تیم منظم است. تیمی که گلهای زیادی می زند و باید به گلزنی ادامه بهد. اما باید مشکلات خط دفاعی نیز حل شوند. این تفکر کلی حاکم است که من دفاعی هستم اما در ناپولی 104 گل زدیم. اگر تیم هجومی در اختیار داشته باشم هجومی بازی خواهم کرد. سعی می کنم که با داشته هایم هماهنگ شوم اما در رئال مادرید همیشه باید طوری بازی کنی که بیش از حریف گل بزنی و البته تلاش کنی که گلی نخوری.

با حضور بازیکنان پرشمار هجومی درون زمین چنین چیزی ممکن است؟
مهم است که تفکر خاصی درون بازی داشته باشی. تفکر ما این است که توپ را در اختیار داشته باشیم و بدانیم که با آن چه کار کنی. در صورتی هم که توپ را در اختیار نداریم باید بدانیم که باید با آن چه کار کنیم و کیفیت تیمی در خط حمله حائز اهمیت است. در خط حمله آزادی عمل به بازیکنانم خواهم داد تا بتوانند که پست هایشان را عوض کنند. تیم باید در خط دفاعی بهتر شود اما مهم در فاز حمله است. مفهومش این نیست که مهاجمان عقب بکشند بلکه باید تلاش کنند که از همان جلوی زمین توپ ربایی کنند چرا که در آن جا به دروازه حریف نزدیک تر خواهند بود.

از حضور بیل در پست هافبک هجومی راضی بودید؟
این مسئله یک مشکل شیرین برای ماست. ایسکو ، خامس ، بیل ، رونالدو و … را هم در اختیار داریم. بازیکنانی بسیار هجومی در اختیار داریم که بسیاری از آنها باید در پست های عفب تری درون زمین بازی کنند. باید بر اساس مشخصه های آنها بهترین ترکیب را بچینیم. به طور مثل گرت در فضاهای آزاد خوب حمله می کند. ایسکو و خامس به خوبی درون زمین حرکت می کنند ،رونالدو دوست دارد که شخصا به عمق بزند و بنزما منتظر توپ می داند. آنها برای حرکت کردن آزادی عمل خواهند داشت. پست هایشان ؟ باید جایی بازی کنند که راحت تر هستند ، می توانند لذت ببرند و حس می کنند که می توانند موثر باشند. باید به منافع خودشان نیز اهمیتداد. ممکن است که یک بازیکن فکر کند که در یک پست راحت تر است و بیشتر به تیم کمک می کند. باید آن پست را پیدا کنیم تا بازیکن از حضورش در زمین لذت ببرد و تیم سود ببرد.

طرح مشخصی دارید؟
برخی فکر می کنند که 3-3-4 هجومی تر از 1-3-2-4 است. این اعداد جایگیری بازیکنان درون زمین هستند ، فقط همین. بسیاری از تیمها را دیده ام که در ظاهر با سیستم 3-3-4 بازی می کنند اما سبک واقعی آنها 1-4-1-4 است. آنها در حالی بازی را آغاز می کنند که بازیکنان کناری آنها نقش دفاعی دارند. به همین خاطر سیستم نمی تواند هویت دفاعی یا هجومی یک تیم را مشخص کند. ممکن است که من از سیستم 1-3-2-4 استفاده کنم اما از مدافعانم بخواهم که در پنج متری مرکز زمین استفاده کنند و هجومی بازی کنم یا آن که آنها را وادار کنم که در محوطه جریمه بازی کنند و سبکی دفاعی داشته باشم.

پس می خواهید خط دفاعی تیمتان را وسط زمین بچینید؟
تیمی را شکل می دهم که منظم بازی کند و بتواند از نظر فردی جدی بازی کند. همیشه گفته ام که مشخصه های بازیکنان خیلی مهم است. ایسکو ، خامس ، خسه ، بیل ، بنزما ، رونالدو و … در ترکیب هستند و با حضورشان می توان خییل هجومی بازی کرد. اگر بازیکنان هجومی در کارهای دفاعی شرکت کنند و بتوانیم در جلوی زمین توپربایی کنیم کمتر خواهیم دوید اما اگر این اتفاق رخ ندهد باید توپربایی در جای دیگری انجام شود و دوندگی بیشتر خواهد بود.

برای شما استفاده از سیستم دو هافبک دفاعی خیلی مهم است.
در ناپولی بارها از این سبکاستفاده کردم . در بازیهای رئال از سیستم های 2-4-4 ، 3-3-4 و 1-3-2-4 استفاده کردم. با توجه به بازیکنانی که در اختیار دارم سیستم دو هافبک دفاعی به ما اجازه می دهد تا با آرامش بیشتری بازی کنم. هافبک های رئال خیلی هجومی هستند و اگر بخواهیم هجومی تر از این بازی کنیم خطرناک خواهد بود. بازیهای زیادی را از رئال دیدم که دو دفاع کناری حمله می کنند و فقط دو مدافع میانی و یک هافبک که خیلی هجومی است در عقب زمین می مانند که ممکن است تیم در ضد حملات خطرناک آسیب ببیند.

خرید انجام می شود؟
تا 31 آگوست بازار نقل و انتقالات باز خواهد بود و احتمال خرید وجود دارد اما از بازیکنانی که در اختیار دارم صحبت می کنم. بهتر کردن ترکیب فعلی آسان نیست. بازیکنان زیادی نیستند که بهتر از بازکینان فعلی ما باشند و شانس خریدشان را در بازر داشته باشیم اما نحوه دیگر برای بهتر کردن تیم این است که روی کیفیت تیمی کار کنیم و روی بهتر کردن هر پست و هر بازیکن تمرین کنیم.

به خرید مهاجمی با مشخصه های متفاوت با بنزما فکر می کنید؟
همیشه خوب است که گزینه های مختلفی را برای هر پست در اختیار داشته باشی. مثلا در خط هافبک خوب است که هم هافبکی ار داشته باشی که خوب پاس می دهد و هم هافبکی را داشته باشی که خوب تمرین می کنی. بسته به هر بازی می توان از هر کدام استفاده کرد. در مورد مهاجم نیز همین است. بنزما بازیکن خیلی بزرگی است. یکی از برنامه های من این است که مرز 20-25 گل در هر فصل را رد کند. به این مسئله امید زیادی دارم. جدا از بنزما ترکیب فعلی توانایی لازم برای حمله کردن با مهاجمانی متفاوت را دارد. مثلا رونالدو یک سرزن قهار است.

در طول تاریخ مربیان زیادی در رختکن رئال به مشکل خورده اند. می توانید مسائل را مدیریت کنید؟
با بازیکنان به اندازه کافی صحبت می کنم و با توانایی هایشان هماهنگ شده ام. در مورد سیستم چرخشی و مشکلاتی که ممکن است ایجاد کند با آنها صحبت کرده ام. سیستم چرخشی بستگی به خود بازیکنان و شرایط فصل خواهد داشت. قرار نیست که بی دلیل بازیکنان شامل سیستم چرخشی شوند. روی هر تغییر تفکر خاصی وجود خواهد داشت . گاهی دلیل این که بازیکنی استراحت می کند این نیست که دیگری حتما باید بازی کند یا این که خسته است بلکه ممکن است که خطر مصدومیت وجود داشته باشد. برخی بازیکنان در سطح خیلی بالایی قرار دارند و ایده آل این است که برخی دیگر که فرصت کمتری پیدا می کنند هم بازی کنند تا در سطح رقابت باشند. گاهی بازیکنی وقتی در 70 درصد توانش باشد بهتر از بازیکنی است که در 100 درصد توانش قرار دارد. مثلا نمی توانستم در جام آئودی در دو روز از ترکیب یکسانی استفاده کنم چرا که خطر مصدومیت خیلی بالا بود اما اگر یک بازی مهم لالیگا و یک بازی مهم لیگ قهرمانان داشته باشیم نمی توان از سیستم چرخشی استفاده کرد. شرایط مچنین در مورد هافبکی که دوندگی بالایی در جناحین دارد و مدافع وسطی که کمتر می دود متفاوت است. ممکن است که حضور یک بازیکن در دو بازی پیاپی او را از سطح 10 به سطح 7 برساند و پس از آن سطحش پائین تر بیاید و به 5 برسد.

شرایط بارسا را دنبال می کنید؟
در اسپانیا بارسا تنها رقیب ما نیست. اتلتیکو ، والنسیا و سویا هم خیلی خوب کار کرده اند اما طبیعتا بارسا با قهرمانی هایش بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. اگر مقابل آنها صاحب توپ باشی اذیت می شوند چرا که به در اختیار داشتن توپ عادت دارند اما در غیر این صورت باید با نظم توپ را از آنها بگیریم و ضربه بزنیم. آسان نخواهد بود

خودتان خیلی پیشرفت کرده اید؟
بله ، یادم است که وقتی در تیم جوانان رئال بودیم و گل می خوردیم ، عصبی می شدیم و نمی خواستیم بپذیریم. وقتی در اچرمادورا و تیمهای کوچک بودم فهمیدم که شکست بخشی از فوتبال است و باید با آن زندگی کرد. چیزهای زیادی آموختم. اگر مدام پیروز شوی نمی توانی نقاط ضعف و اشتباهاتت را ببینی و ممکن است که در بازیهای حساس و در فینال ها تاوانش را ببینی. در تیمهای کوچک باید همه جزئیات را زیر نظر داشته باشی به همین خاطر وقتی در تیمهای بزرگ کار می کنی راحت تر می توانی با بازیکنان خو بگیری. بردن در لیورپول ، والنسیا ، ناپلوی و حتی اینتر زیاد آسان نبود چرا که این تیمها ، قوی ترین تیمهای کشورشان نبودند. با لیورپول در انگلیس باید با یونایتد ، چلسی و بعد از آن سیتی و آرسنال رقابت می کردم. در ناپولی نیز همین طور بود. یوونتوس با فاصله قدرتمندترین تیم بود و سال گذشته دو جام بردند . وقتی در تیمهای قوی تر کار کنی همیشه آسان تر است و جزئیات کمتر به چشم می آیند.

همسرتان گفت که در اولین قرار مشترک برایش سیستم 2-4-4 را توضیح دادید …
خودش این را می گوید. راستش در اولین قرار نبود ، چند روز بعدش بود. اما او دیگر عادت کرده است. از این شرایط زیاد راضی نیست اما درک می کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۳۵
سامان

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید، قراردادش را با این باشگاه تا سال 2020 تمدید کرد.


 راموس که در آستانه جدایی از جمع سپیدپوشان قرار داشت، قراردادش را این باشگاه تا سال 2020 تمدید کرد تا خیال هواداران این تیم از بابت حضور کاپیتانشان راحت شود.

منچستریونایتد از ابتدای تابستان، تلاش زیادی برای جذب کاپیتان رئالی ها انجام داد و گزارش‌ها حاکی از توافق دو طرف بود. شیاطین سرخ قصد داشتند از علاقه رئال به دخیا برای جذب راموس استفاده کنند و همچنین نارضایتی راموس از مدیران رئال، او را به درهای خروج باشگاه نزدیک کرده بود. با این حال، کاپیتان سپیدپوشان با چرخشی 180 درجه ای، با رئال به توافق رسید و امروز، قراردادش را با این باشگاه تا 2020 تمدید کرد.

مراسم تمدید ، امروز عصر در برنابئو با حضور خانواده راموس برگزار خواهد شد.


۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۳۱
سامان

رافا بنیتز ، مربی مادریدی رئال مادرید به پرز اعلام کرده است که در ترکیب تیمش یک مهاجم ششدانگ کم دارد.

 در حال حاضر در لیست خرید بنیتز برای خرید در خط حمله شش گزینه قرار گرفته اند : روبرت لواندوفسکی، سرجیو آگوئرو، کوین دی بروین، آلوارو موراتا، فرناندو یورنته و ادینسون کاوانی.

در این میان آسان ترین گزینه ها موراتا و یورنته خواهند بود. خرید کاوانی، آگوئرو و لواندوفسکی تا حد زیادی غیرممکن به نظر می رسد و دی بروین گزینه محبوب پرز در خط حمله است.

قیمت یورنته چیزی در حدود ۱۰ میلیون یورو خواهد بود و رئال بر اساس قرارداد با یووه می تواند موراتا را با ۳۰ میلیون برگرداند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۲۷
سامان

رئیس باشگاه رئال مادرید بسیار علاقمند است تا کوین دی بروین را به سانتیاگو برنابئو بکشاند و برای این منظور پیشنهاد خود را به مدیران ولفسبورگ نیز ارائه داده است.


کوین دی بروین یکی از محبوب ترین بازیکنان حال حاضر فصل نقل و انتقالات محسوب می شود. ستاره 24 ساله بلژیکی باشگاه ولفسبورگ،فصل گذشته با 20 پاس گل، بهترین پاسور بوندسلیگا لقب گرفت. او در 51 بازی برای تیمش موفق به زدن 16 گل نیز شد. 

رئال مادرید در پستی که دی بروین بازی می کتد، هم اکنون 5 بازیکن دراختیار دارد. بیل، خامس، آسنسیو، اودگارد و ایسکو. از این 5 نفر به احتمال فراوان آسنسیو و اودگارد از لیست خارج خواهند شد و به تیمی دیگر بصورت قرضی منتقل می شوند؛با این حال پرز به طرز عجیبی وسوسه شده تا دی بروین را به خدمت بگیرد. 

پیشنهاد رئال مادرید سه روز پیش توسط دیتر هکینگ، مربی ولفسبورگ نیز تایید شد و او فاش ساخت که رئال به جذب ستاره تیمش علاقمند است. به ادعای وبسایت آ اس، پرز تا پایان مهلت نقل و انتقالات یک مهاجم و یک هافبک برای رئال خریداری خواهد کرد و شانس اینکه دی بروین همان هافبک مورنظر باشد بسیار بالاست.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۲۷
سامان

ر لیست 20 ورزشکاری که سالانه بیشترین کمک های مادی و معنوی را به نیازمندان می کنند، کریستیانو رونالدو در صدر قرار دارد.


 فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید همواره به این شهرت دارد که در انجام امور خیر و کمک های مالی به افراد نیازمند پیشقدم است. طبق تحقیقات "Athletes Gone Good"، رونالدو بالاتر از جان سینا(کشتی کج کار) و سرنا ولیامز(برترین تنیسور زن دنیا) بخشنده ترین ورزشکار دنیا در حال حاضر محسوب می شود. 

او تا بدینجای سال، 74 هزار دلار برای عمل مغز یک کودک 10 ساله هزینه کرده و 150 هزار دلار نیز به یک موسسه تحقیقات سرطان کمک مالی کرده است. در این لیست 20 نفره، به غیر از رونالدو تنها نام یک فوتبالیست دیگر به چشم می خورد و آن هم نیمار، ستاره برزیلی بارسلوناست.
۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۲۶
سامان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۲
سامان

سه نامزد نهایی بهترین بازیکن فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۴ فوتبال اروپا معرفی شدند .

 یوفا لحظاتی پیش اعلام کرد که لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و لوئیز سوارز سه نامزد نهایی عنوان بهترین بازیکن سال اروپا در فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۴ هستند .

این سه بازیکن در کنار بوفون، نیمار، آزار، پیرلو، ویدال، توز و پوگبا لیست ده نامزد دریافت بهترین بازیکن سال اروپا را که ماه گذشته اعلام شد را تشکیل داده بودند . این لیست با رای یک خبرنگار از هر ۵۴ کشور عضو یوفا انتخاب شده بود .

برنده نهایی روز ۲۷ آگوست در جریان مراسم قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان با رای گروهی منتخب از ژورنالیست ها و خبرنگاران اروپایی انتخاب می شود .

سال گذشته این جایزه به کریستیانو رونالدو که همراه با رئال مادرید در فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۳ قهرمان لیگ قهرمانان شده بود تعلق گرفت .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۱۲
سامان

سرخیو راموس ، مدافع کاماسی رئال مادرید امروز به همراه وکیلش به ساختمان باشگاه رفت و برای تمدید قرارداد تا سال ۲۰۲۰ به توافق رسید.

سرخیو راموس قرار است که روز دوشنبه در مراسمی رسمی در جایگاه ویژه برنابئو قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۰ تمدید کند تا شایعات در مورد آینده اش از بین بروند.

راموس بیش از ده سال است که در رئال مادرید حضور دارد و در این تیم سه قهرماین لالیگا و یک قهرمانی چمپیونزلیگ بدست آورده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۱۱
سامان

شب گذشته رافا بنیتس، سرمربی رئال مادرید در نشست خبری خود، احتمال پیوستن یک یا چند بازیکن جدید به رئال تا 31 آگوست را رد نکرد.


در حالیکه 25 روز تا پایان مهلت نقل و انتقالات باقی است رئال مادرید بر خلاف فصول گذشته، فعالیت چندانی در این بازار نداشته است. تنها خرید مهم این تیم، کیکو کاسیا در منطقه دروازه و نیز بازگشت بازیکنانی چون لوکاس واسکز، کاسمیرو و چریشف بوده است. 
با این حال به نظر می رسد که رئال مادرید برای فصل دشوار پیش رو، نیاز به خرید یا خریدهای بیشتری داشته باشد.

 نشریه AS امروز در گزارشی ویژه، از 10 بازیکنی که ممکن است در 25 روز آینده به رئال مادرید بپیوندند نام برد:


دروازه بان




1- داوید دخیا: محتمل ترین گزینه ای که ممکن است لباس سفید رئال را تا انتهای آگوست به تن کند. مذاکرات رئال و منچستریونایتد بر سر جذب او همچنان در جریان است. با وجود تمجید بنیتس از عملکرد ناواس و کاسیا درون دروازه، پیوستن دخیا به رئال، قریب الوقوع است.

خط دفاع 




2- فوزی غلام: مدافع الجزایری ناپولی که رافا بنیتس شناخت خوبی از او دارد. او می تواند گزینه خوبی برای جانشینی کوئنترائو در جناح چپ رئال باشد.




3- اوتامندی: مدافع مرکزی مستحکم آرژانتینی باشگاه والنسیا که مورد توجه منچستریونایتد نیز قرار دارد. با حل شدن مشکلات راموس و باشگاه رئال مادرید برای تمدید قرارداد و قیمت 50 میلیونی اوتامندی، او فعلا از رادار رئالی ها خارج شده است.


میانه زمین




4- لوکاس بیگلیا: مصدومیت مودریچ و خامس در فصل گذشته، لطمات فراوانی به رئال مادرید زد. همانند آنچلوتی، رافا بنیتس نیز روی ایارامندی و لوکاس سیلوا حساب باز نمی کند و وضعیت فیکس بودن کاسمیرو هم نامشخص است. 
رئال برای پر کردن جای خالی مودریچ و خامس که احتمال غیبتشان به دلیل مصدومیت، در چندین بازی فصل بعد نیز وجود دارد،نیاز به جذب یک هافبک خوب را احساس می کند. لوکاس بیگلیا، هافبک ملی پوش آرژانتینی لاتزیو، چند فصلی است که مورد توجه رئالی ها قرار دارد و ممکن است امسال پروسه جذب او نهایی شود.




5- پل پوگبا: ارزشمندترین بازیکن جوان حال حاضر اروپا که یووه برای فروش او 100 میلیون یورو می خواهد. جذب او از این جهت که بارسا نیز خواهان به خدمت گرفتنش است، می تواند ضربه ای کاری به رقیب همیشگی باشد.


خط حمله




6- موراتا: مهاجم محصول آکادمی رئال که برای یوونتوس بازی می کند، فصل گذشته با دو بار گلزنی به تیم سابقش با پیراهن یووه، باعث حذف کهکشانی ها از لیگ قهرمانان شد. او طبق بندی در قراردادش می تواند با 30 میلیون یورو باردیگر پیراهن رئال را بر تن کند.




7- آگوئرو: ستاره آرژانتینی باشگاه منچسترسیتی که جذب او ممکن است 90 میلیون یورو هزینه برای رئالی ها داشته باشد. او همواره یکی از گزینه های مورد علاقه رئال بوده و می تواند عرصه را بر بنزما تنگ کند.




8- مارکو رویس: مهاجم ارزشمند دورتموند که قراردادش را تا سال 2019 با این باشگاه تمدید کرده است و از سال گذشته مورد توجه رئال قرار دارد.




9- ایکاردی: مهاجم آرژانتینی جوان و 22 ساله اینتر که فصل گذشته آقای گل سری آ ایتالیا شد. او سابقه بازی برای تیم جوانان بارسلونا را نیز در کارنامه دارد. جذب او در حال حاضر بسیار پیچیده است؛ چرا که در اینتر روی او حساب ویژه ای باز کرده اند.




10- یورنته
: مهاجم اسپانیایی سابق اتلتیک بیلبائو و فعلی یوونتوس که فصل بعد جای ثابتی در ترکیب این تیم نخواهد داشت و در اندیشه جدایی به سر می برد. حقوق سالیانه درخواستی او 4.5 میلیون یورو است.


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۱۱
سامان