Real Madrid

اخبار رئال مادرید

Real Madrid

اخبار رئال مادرید

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
بازی بعدی
بازی قبلی
افتخارات

آخرین مطالب

۱۶۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

دختر ناواسصاحب  پیراهن اول دروازه بانی و سایر بازیکنان رئال شد و با پدر و مادرش با این لباس عکس گرفت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۳ ، ۲۱:۲۰
سامان

مارکا گزارش داد که کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی مصدومیتش را فراموش کرده است و امشب شانس بازی کردن دارد.

در حقیقت این منبع حتم داد که ستاره پرتغالی امشب شانس بازی را دارد و فقط در صورتی بازی نمی کند که آنجلوتی بخواهد به او استراحت بدهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۳ ، ۲۰:۲۱
سامان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۴۱
سامان

 انتظارات برای شروع یک ماراتن فوتبالی کاملا اسپانیایی دیگر رو به پایان است . تقریبا یک ماه پس از فینال جام جهانی ، تیم ها خود را برای یک رقابت جذاب آماده میکنند . در این میان سه تیم از میان بقیه به نظر شانس بالاتری برای بردن بهترین عنوان فوتبالی در اسپانیا دارند . رئال مادرید ، اتلتیکو مادرید و بارسلونا . رقابتی که دیگر یک رقابت دو قطبی نخواهد بود و بدون شک اتلتیکو برای دفاع از عنوان قهرمانی خود پا به میدان میگذارد . اتلتیکو باید با جدا شدن کلیدی ترین نفراتش در فصول گذشته کنار بیاید . بارسا هم یک دوره ی جدید را سپری میکند . قهرمان اروپا به نظر قدرتمند می آید . البته پیش فصل نسبتا ضعیفی را سپری کردند . اما بعد از خرید های جدید منتظر شروع دومین فصل تحت هدایت آنجلوتی هستند . اما کدامیک از این تیم ها در نهایت فاتح لالیگا لقب میگیرد ؟ نویسنده های سایت گل انگلیسی به تحلیل وضعیت این سه تیم مدعی پرداخته اند :

“از دست دادن بازیکنان کلیدی سیمئونه ی زیرک را نگران نخواهد کرد”

در زمانی نه چندان دور لالیگا یک رقابت دوقطبی تلقی میشد . اما برق بودجه ی اندک اتلتیکو چشمان رئال و بارسا را کور کرد و آن ها موفق شدند به عنوان قهرمانی دست یابند . دیگو کاستا بهترین گلزنشان ، کورتوآ بهترین دروازه بان فصل پیش لالیگا و مدافع چپ برزیلی تاثیرگذارشان این تیم را به مقصد چلسی ترک کردند . اما فصل پیش پس از جدایی رادامل فالکائو این تیم ثابت کرد که به بازیکن متکی نیست . سیمئونه از نظر روحی و روانی یک مربی بی نظیر برای این تیم است و خرید های خوبشان را هم نباید نا دیده گرفت . مانژوکیچ گلزن ، گریزمان آینده دار که فصل پیش از ستاره های لالیگا بود ، اوبلاک دروازه بان خوب سابق بنفیکا و گیلرمو سیکیرا دفاع چپی که بسیاری ازتیم های مدعی دنیا به دنبال او بودند . در حضور بارسای دگرگون شده و رئال مادریدی که به نظر برای کاپ ها ساخته شده – آنجلوتی در دوران مربیگری خود فقط سه لیگ برده- به نظر میرسد که آن ها میتوانند بار دیگر غیرممکن را ممکن کنند .
بن هاوارد

“لوییزانریکه میتواند گواردیولای جدید باشد”

بارسلونا یک عصر جدید را آغاز کرده . عصر لوییز انریکه . با مربی جدید و بازیکنان جدید و استراتژی جدید . این یک بیم و امید را برای هوادارن این تیم رقم زده بنابراین باید در انتظار فصلی سخت باشند . بسیاری از هوادارن از خرید های جدید خشنود نیستند اما لوییز انریکه راضی به نظر میرسد و این رضایت در مصاحبه ها و چهره اش مشخص است و مطمئن است که تیمش برای کسب لالیگا خواهد جنگید . پس از یک فصل نا امید کننده باشگاه محکوم به پیروزی و کسب عناوین است و کلید حل این مشکل هم مربی تیم خواهد بود . باشگاه به یک رهبر تمام عیار احتیاج داشت و موفق به یافتن آن شد . با وجود اینکه او تجربه ی مربیگری در سطح تیم های کلاس بالا و بین المللی را ندارد ولی از اوضاع باشگاه آگاه است و تاریخچه ی باشگاه را هم میداند . در بارسا نغییرات بزرگ همواره موفقیت های بزرگ نیز به همراه داشته . مثل عصر یوهان کرایف و عصر گواردیولا و این امر میتواند با لوچو نیز محقق شود . موفقیت یک شبه به دست نمی آید و به صبر و تلاش مستمر احتیاج است . باید با یک اتلتیکوی جنگنده و رئال فوق العاده قدرتمند رقابت کنند اما لالیگا در ۳۸ هفته رقم میخورد و بارسا میتواند پنجمین لالیگا در ۷ سال اخیر را کسب کند .
پیلار سوارز

“کارلتوی دانا آشفتگی هارا مدیریت خواهد کرد “

قبل ها عبارت ‘دو بازیکن در هرپست ‘ برای تشریح وضعیت تیم های بزرگ مطرح بود . اما هیچوقت معنی رئال مادرید ۲۰۱۴ را نمیداد . اینجا فقط دو بازیکن در هر پست مطرح نیست . دو بازیکن بین المللی در کلاس جهانی در هر پست . چیزی که میتواند کار کهکشانی ها را برای کسب ۵ جام باقیمانده ی فصل کمک کند . با ترکیبی مانند این باید تا شروع لیگ منتظر بود و شکوفایی آن را مشاهده کرد . با وجود عملکرد تحسین برانگیز فصل پیش رئال ، آن ها از سال ۲۰۰۸ فقط یک بار موفق به کسب عنوان قهرمانی لالیگا شده اند . یک وضعیت نامتعادل که به شدت نیاز دارد تا به تعادل برسد . این تیم نسبت به دو تیم دیگر ثبات بیشتری دارد و از همه مهمتر آنجلوتی دانا . یکی از بهترین مربی های حال حاضر دنیا و رهبر فتح لادسیما . یک گرث بیل با پیش فصل کامل هم در نظر بگیرید . خامس رودریگز و کروس هم مد نظر داشته باشید . و … بله از همه مهمتر بهترین بازیکن حال حاضر دنیا کریستیانو رونالدو که به نظر میرسد جام جهانی ضعیفش را فراموش کرده باشد . دیگر هیچ جنون اضطراب آوردی در مادرید وجود ندارد -اشاره به طلسم لادسیما- . با یک تیم تا دندان مسلح آن ها آماده ی نابودی هر حریفی هستند . به نظر میرسد که آشفتگی های پیرامون باشگاه نیز مدیریت شده است .

پائول مک دانلد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۵۴
سامان

 آنجلوتی و سیمئونه رهبران یکی از زیباترین دربی های تاریخ هستند. دربی هایی که در یک سال اخیر هیجانش دوچندان شده است.

جنگ روانی سیمئونه با تمجید از دی ماریا و پاسخ آنجلوتی با یادآوری گل بیل در فینال چمپیونزلیگ باعث شد که بحث ها دوباره داغ شود.

رئال و اتلتیکو در یک سال اخیر شش بار با هم بازی کردند که حاصلش سه برد برای رئال ، دو تساوی و یک پیروزی برای اتلتیکو بوده است.  به استثنای دو بازی کوپا ک هرئال به سادگی پیروز شد باقی بازیها هیجانی و نزدیک بودند. در چمپیونزلیگ رئال تا دقیقه ۹۳ منتظر ماند و بالاخره قهرمان شد.

حالا امشب سرنوشت یک جام دیگر در دوئل آنجلوتی و سیمئونه مشخص خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۵۰
سامان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۴۹
سامان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۴۸
سامان

 رئال مادرید همچنان صدرنشین رنکینگ یوفا به عنوان بهترین تیم قاره اروپاست .

رئال پس از دسیما توانسته که صدرنشین رنکینگ یوفا باشد. بایرن مونیخ در رده بعدی قرار دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۳ ، ۰۷:۱۵
سامان

حضور یا عدم حضور رونالدو در بازی برگشت سوپرکاپ اسپانیا نامشخص است. شرایط فیزیکی او بستگی به روندش در ساعات آتی خواهد داشت.

نامزد جایزه بهترین بازیکن سال اروپا زمان بسیار کمی برای هماهنگی دارد و حالا باید دید که بالاخره مصدومیت ها چه زمانی دست از سر او بر می دارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۳ ، ۰۷:۱۴
سامان

 لوکا مودریچ، هافبک کروات قرارداد خود را برای چهار سال با رئال مادرید تمدید کرد و بدین ترتیب حالا حالا ها در رئال خواهد ماند.

مودریچ در سال ۲۰۱۲ با ۳۵ میلیون یورو از تاتنهام به رئال پیوسته بود..

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۳ ، ۰۷:۱۲
سامان