Real Madrid

اخبار رئال مادرید

Real Madrid

اخبار رئال مادرید

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
بازی بعدی
بازی قبلی
افتخارات

يكشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۵۶ ب.ظ

۰

بنیتس: برای بعضی تیمها هم شنبه بازی بگذارند

يكشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۵۶ ب.ظ

رئال مادرید با وجود اینکه از دیدار با پاری سن ژرمن خسته به نظر می رسید، در زمین سلتا موفق به شکست 3-1 این تیم شد. رافا بنیتس در پایان بازی به تقویم مسابقات که بر علیه رئال است واکنش نشان داد.


گل های رئال را رونالدو، دانیلو و مارسلو به ثمر رساندند و تک گل سلتا را نیز نولیتو به ثمر رساند؛ ضمن اینکه درخشش ناواس درون دروازه رئال نیز در ثبت این نتیجه بی تاثیر نبود. 

رافا بنیتس، سرمربی رئال در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" مقابل پاری سن ژرمن یک بازی استثنایی را انجام دادیم و امروز هم موقعیت های زیادی برای گلزنی مقابل سلتا خلق کردیم اما در دقایقی هم این تیم ما را تحت فشار قرار داد. باید گل سوم را زودتر می زدیم تا دقایق پایانی سخت و دشوار نشود. در هر صورت، نتیجه راضی کننده ای بود." 

عملکرد خوب تعویضی ها:" برای یک تیم، اینکه بازیکنان ذخیره وقتی وارد زمین می شوند، عملکرد خوبی داشته باشند، یک نکته مثبت است و من از این بابت خوشحالم." 

بهترین بازیکن زمین:" همه تیم عالی بودند. پس از یک بازی سنگین در زمین پاری سن ژرمن، تیمی مقابل ما قرار داشت که بی شکست بود و تیم های بزرگی را در زمین خودش شکست داده بود. عملکرد همه بازیکنان قابل تقدیر است. امروز تحت فشار هم عالی کار کردیم.در مجموع برای علاقمندان فوتبال هم بازی جذاب و پرموقعیتی بود."

بنیتس در مورد تقویم فشرده مسابقات برای رئال مادرید گفت:" برای من جای تعجب داشت که چگونه بعد از بازی سنگین در پاریس، باید امروز مقابل سلتا به میدان می رفتیم. امیدوارم شرایط برای همه یکسان باشد و در آینده برای بعضی تیم های دیگر(بارسلونا) نیز چنین برنامه ای طرح ریزی کنند. به همین دلیل است که از این برد بسیار خوشحالم؛ چون در شرایط نابرابری امروز به میدان رفتیم و نتیجه گرفتیم."
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۳
سامان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی