Real Madrid

اخبار رئال مادرید

Real Madrid

اخبار رئال مادرید

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
بازی بعدی
بازی قبلی
افتخارات

آخرین مطالب

۶۵ مطلب در آبان ۱۳۹۳ ثبت شده است

هیچ تیمی در فوتبال دنیا به اندازه رئال مادرید، کاپیتان در مجموعه خود در اختیار ندارد.




هفته اخیر، هفته بازی های ملی بود و رئال مادرید با داشتن 5 کاپیتان ملی، از این لحاظ در دنیا رکورددار است. در این تیم 5 بازیکن حضور دارند که کاپیتان تیم های ملی خود هستند. کریس رونالدو در پرتغال، ایکر کاسیاس در اسپانیا، سامی خدیرا در آلمان، واران در فرانسه و خامس رودریگز در کلمبیا.

همچنین تونی کروس در دقیقه 92 دیدار آلمان مقابل اسپانیا، وقتی خدیرا زمین بازی را ترک کرد، بازوبند کاپیتانی ژرمن ها را بر بازو بست. از این 5 بازیکن، کاسیاس و رونالدو کاپیتان های اول تیم هایشان هستند و سه بازیکن دیگر در نبود کاپیتان های اول و بعضا دوم، بازوبند کاپیتانی را بر بازو می بندند. واران این هفته به جوان ترین کاپیتان تاریخ فرانسه بدل شد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۳ ، ۰۷:۱۲
سامان

کارلو آنچلوتی در دومین فصل فعالیتش در رئال مادرید پس از یک شروع ضعیف، حالا روند کاملا مثبتی را طی می کند و تیمش صدرنشین حال حاضر لالیگاست.




مصدومیت نابهنگام مودریچ خبر بدی بود که کارلتو در ابتدای هفته دریافت کرد. این ستاره کروات حداقل سه ماه به دور از میادین خواهد ماند. آنچلوتی شب گذشته در مصاحبه با رادیو ملی اسپانیا به سوالات متعددی پاسخ گفت. بخش پایانی این مصاحبه در زیر می آید :

حاشیه های دعوت نشدن دیگو کاستا به تیم اسپانیا

فکر می کنم در این مورد کمی مبالغه شد. دل بوسکه مثل همیشه تصمیم درستی گرفت. کاستا به تازگی از مصدومیت رها شده و درستش همین بود که برای این دو بازی به تیم ملی نمی آمد تا استراحت بیشتری داشته باشد.

کریستیانو چندی پیش گفته بود که می خواهد سالها در رئال بماند اما مسی در مورد آینده خود در بارسا با تردید صحبت کرد. نظر شما چیست؟

سه یا چهار سال اخیر در مورد رونالدو می گفتند که آینده او در رئال مبهم است و حالا در مورد مسی اینگونه صحبت خواهند کرد. این وضعیت می تواند هر لحظه و با یک مصاحبه دیگر تغییر کند.

در ابتدای این فصل، شما و تیمتان عصبی به نظر می رسیدید.


طبیعی بود. پیش فصل خوبی نداشتیم. بازیکنان به دلیل جام جهانی در مقاطع مختلفی به تیم اضافه شدند. از ابتدای آگوست نیز مسابقات متعددی برگزار کردیم. مسابقاتی همچون سوپرجام اروپا و اسپانیا که مهم بودند.در مجموع زمان کافی برای آماده سازی تیمم نداشتم و وضعیت بدنی بازیکنان خوب نبود. به همین دلیل نتوانستیم در ابتدای فصل نتایج خوبی بگیریم. اما در حال حاضر دیگر چنین مشکلی وجود ندارد.

در رئال مادرید صبر مدیران چندان زیاد نیست.

در یک باشگاه، همه ارکانش از بازیکن گرفته تا مدیر و مربی باید صبور باشند.وقتی از سوسیه داد و اتلتیکو شکست خوردیم، آرامش را در فلورنتینو پرز احساس کردم و همین مساله خیالم را راحت کرد. مدیر باشگاه مطمئن بود که من شرایط رئال را عوض خواهم کرد.این مساله برای من ارزش زیادی داشت.

هیچگاه مورد بازخواست قرار گرفته اید؟

خیر. در رئال همیشه حس خوبی داشته ام.حتی سال گذشته در ماه اکتبر که خوب نتیجه نمی گرفتیم هم فضای باشگاه توام با آرامش بود.

در میلان که بودید مدام از روی نیمکت بلند می شدید و با حرارت زیادی تیمتان را هدایت می کردید. در رئال آرامش بیشتری دارید. علت این امر چیست؟

چون تیم بهتری در اختیارم است. بازیکنانم عالی بازی می کنند و نیازی نمی بینم خیلی به کنار زمین بیایم. در هنگام بازی، بازیکنان روی مسابقه متمرکزند و خیلی کم به حرف های شما گوش می کنند. پیش از شروع بازی، همه نکات را گوشزد می کنم و با خیال راحت روی نیمکت می نشینم.بازیکنان را به زمین می فرستم و خیالم راحت است که وظایفشان را بدرستی انجام می دهند.

تا چه زمانی در رئال باقی خواهید ماند؟


الان نمی دانم ولی دوست دارم قراردادم را تمدید کنم. هنوز یک سال و نیم دیگر باقیست و وقت کافی در اختیار داریم. پیشنهادی رسمی از باشگاه به من نشده اما مشکلی نیست. گفتم که زمان زیادی به پایان قراردادم باقی مانده است.مشکل است که دیگر بتوانم تیمی به خوبی رئال را هدایت کنم.

واران چند روز پیش به جوان ترین کاپیتان تاریخ فرانسه بدل شد اما در تیم شما نیمکت نشین است.


واران می تواند بازیکن فیکس رئال باشد.مشکل اینجاست که بهترین زوج دفاعی دنیا در رئال حضور دارند : راموس و په په. واران سومین مدافع برتر دنیاست و چهارمی هم میراندا.در مورد پنجمی ترجیح می دهم صحبتی نکنم.

برای خرید زمستانی از پرز درخواستی داشته اید؟

خیر. هیچ نیازی به خرید بازیکن نداریم.برای جایگزینی مودریچ، بازیکنان مناسبی در اختیار داریم. آلوارو مدران هم بازیکن جوان و آینده داری است.با این بازیکنان، هیچ نیازی به خرید در بازار زمستانی نداریم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۳ ، ۰۷:۱۱
سامان

کارلو آنچلوتی در دومین فصل فعالیتش در رئال مادرید پس از یک شروع ضعیف، حالا روند کاملا مثبتی را طی می کند و تیمش صدرنشین حال حاضر لالیگاست.



 مصدومیت نابهنگام مودریچ خبر بدی بود که کارلتو در ابتدای هفته دریافت کرد. این ستاره کروات حداقل سه ماه به دور از میادین خواهد ماند. آنچلوتی شب گذشته در مصاحبه با رادیو ملی اسپانیا به سوالات متعددی پاسخ گفت. بخش دوم این مصاحبه در زیر می آید :

دل بوسکه پس از بازی با المان در مورد ایسکو گفته بود که این بازیکن بهتر از اینها هم بازی کرده است.فکر می کنید این حرف ها، کنایه ای به بازی های بهتر ایسکو در رئال بوده؟


هیچ بازیکن کاملی در دنیا وجود ندارد و امکان ندارد یک بازیکن در همه بازی ها به یک شکل ظاهر شود. تنها می توانم بگویم که با دل بوسکه آنجا که گفته بود ایسکو بازیکن بزرگ و باکیفیتی است، موافقم.

این همه موقعیت های پیچیده در رئال را چگونه مدیریت می کنید؟

مدیریت کردن مجموعه ای همچون رئال مادرید بسیار ساده است. بازیکنانی به شدت حرفه ای و جدی در اختیار دارم. آنها تمام تصمیمات من را می پذیرند. نمی خواهم فقط از من تعریف شود چرا که بازیکنان نیز در این امر نقش مهمی ایفا می کنند.رئال تیمی است که در مقایسه با تیم های دیگری که هدایتشان را بر عهده داشته ام، کمترین مشکل را در آن احساس کرده ام.

اتلتیکو امسال هم مدعی قهرمانی است؟


بله، فکر نمی کنم آنطور که سیمئونه می گوید این تیم برای کسب عنوان سومی با سویا و والنسیا رقابت داشته باشد.آنها تا روز آخر، مدعی قهرمانی خواهد بود.

و بارسا؟

بارسا می تواند در هر مسابقه ای برنده باشد. آنها برای قهرمانی در همه رقابت ها از کیفیت لازم برخوردارند.

خط میانی بارسا در مقایسه با رئال ضعیف تر نیست؟

سبک بازی بارسا کمی عوض شده است. آنها کمی متفاوت تر از گذشته بازی می کنند و بازیکنان این تیم در حال وفق دادن خودشان با تاکتیک های انریکه هستند. هافبک های بارسا فوق العاده اند. توانایی های فردی آنها خارق العاده است.

الان همه می گویند که رئال مثل بارسای پپ بازی می کند و بارسا مثل رئال چند سال گذشته. موافقید؟

بله موافقم. رئال بخصوص در این فصل، بیشتر از همیشه به حفط توپ می پردازد و البته بر خلاف بارسای پپ، راه های مختلفی برای گلزنی امتحان می کند. من هیچگاه به حفط توپ صرف بسنده نمی کنم. اینکه فقط توپ را به هم پاس بدهیم مورد علاقه من نیست. دوست دارم در ابتدا کنترل توپ و میدان را در اختیار بگیریم و سپس خیلی سریع به دنبال پیدا کردن راه های گلزنی باشیم. برای استفاده از این تاکتیک، بازیکنان مناسبی در اختیار دارم.

قول داده بودید که رئال شما زیبا بازی کند. تا چه اندازه موفق بوده اید؟

می توانم بگویم که الان تیم من زیبا بازی می کند.رئال یک باشگاه فوق العاده است. بازیکنانی حرفه ای و جدی در آن توپ می زنند و هوادارانی داریم که فشار زیادی به شما وارد می کنند اما به موقع یاریگر شما هم هستند. تمام برنامه های من در این باشگاه به خوبی پیاده شده است.رئال خیلی خوب بازی می کند. هر بازی یک آزمایش برای ما محسوب می شود و باید به همین روند خوب ادامه دهیم.

مدعی اول قهرمانی در لیگ قهرمانان هستید؟

به مبارزه در این راه ادامه می دهیم.می دانیم که تکرار عنوان قهرمانی دشوار است. حداقل آمار به ما می گوید که هیچ تیمی نتوانسته در تاریخ از عنوان قهرمانیش دفاع کند. امیدوارم ما اولین تیم باشیم.

و بایرن این فصل ؟

کم و بیش.سبک بازی این تیم با سال گذشته تفاوتی نکرده است. چلسی مورینیو در این فصل متحول شده و یکی از مدعیان جدی قهرمانی است.آنها جدی ترین رقیب ما در اروپا هستند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۳ ، ۰۷:۱۰
سامان

کارلو آنچلوتی در دومین فصل فعالیتش در رئال مادرید پس از یک شروع ضعیف، حالا روند کاملا مثبتی را طی می کند و تیمش صدرنشین حال حاضر لالیگاست.




مصدومیت نابهنگام مودریچ خبر بدی بود که کارلتو در ابتدای هفته دریافت کرد. این ستاره کروات حداقل سه ماه به دور از میادین خواهد ماند. آنچلوتی شب گذشته در مصاحبه با رادیو ملی اسپانیا به سوالات متعددی پاسخ گفت. بخش اول این مصاحبه در زیر می آید :

چه ایده ای برای جانشینی مودریچ در ذهن دارید؟

بازیکنان مناسبی برای استفاده در این پست داریم. فصل گذشته زمانی که خدیرا مصدوم شد نیز با این معضل روبرو شدیم و به جای خدیرا از هافبک های دیگر استفاده کردم که جواب هم داد. بجای مودریچ می توانم از خدیرا،ایارامندی و حتی ایسکو استفاده کنم.البته ایسکو چندان به بازی در عقب زمین عادت ندارد اما شاید بتوانم در برخی بازی ها از او در این منطقه استفاده کنم.

استفاده از ایسکو در کنار کروس ریسک بزرگی نیست؟

به هر حال این مساله در نوع خود یک چالش برای من محسوب می شود.ایسکو قدرت دفاعی کمتری دارد و به بازی در پست هافبک دفاعی عادت ندارد. تنها مشکل ما در صورت استفاده از ایسکو در کنار کروس، پایین آمدن قدرت دفاعیمان است اما از لحاظ حفظ توپ، همان قدرت همیشگی را خواهیم داشت. وقت زیادی برای آزمون و خطا نداریم . در هر صورت به کیفیت ایسکو اطمینان دارم.

استفاده از مثل بیل،بنزما و رونالدو

همه دنیا می دانند که این سه بازیکن چه کیفیتی دارند و خوشبختانه در بهترین وضعیت نیز قرار دارند. آنها قبلا توانایی های خود را ثابت کرده اند. تنها مشکل من در فاز تهاجمی، داشتن تعداد مهاجمین خوب و باکیفیت بالا در تیمم است. البته این یک گرفتاری شیرین است. مشکل واقعی وقتی است که شما با کمبود بازیکن مواجهید و مجبورید از برخی بازیکنان در پست غیرتخصصی استفاده کنید.

زوج کروس بسته به حریف مقابل ممکن است که تغییر کند؟

خدیرا و کروس زوج خط میانی تیم قهرمان جهان هستند.در اختیار داشتن این دو بازیکن، یک نعمت بزرگ است.دوست دارم زوج ایسکو و کروس را نیز امتحان کنم. فکر می کنم اگر دچار مشکل دفاعی نشویم، زوج بسیار با کیفیتی تشکیل خواهند داد.هنوز نمی دانم ایسکو از لحاظ دفاعی چه میزان جواب خواهد داد.

آینده مبهم خدیرا ممکن است در بازی کردن او تاثیر گذار باشد؟

 خیر.وضعیت او به اندازه کافی روشن است.اگر امکانش میسر باشد، دوست دارم با ما تمدید کند چرا که بازیکن قابل اعتمادی است. وضعیت مبهم او در بازی کردن یا نکردنش تاثیر گذار نیست.

با توجه به اینکه زمین ورزشگاه ایبار(حریف بعدی رئال در لالیگا) زمین کوچکی است.زوج کروس و خدیرا را به زوج کروس و ایسکو ترجیح می دهید؟


باید ببینم بازیکنان از بازی های ملی با چه وضعیتی بازمی گردند.خدیرا دو بازی متوالی با تیم ملی آلمان برگزار کرد و این نشان از آمادگی بالای او دارد.

وضعیت مودریچ؟

او به مصدومیت مهمی دچار شده است و کمی غمگین است.لوکا الان باید فقط به روند درمانش فکر کند و بهترین راه حل برای بازگشت موفق به میادین را انتخاب کند.در فوتبال از این مسائل اتفاق می افتد.مودریچ بازیکن بسیار مهمی برای ماست و باید با نبود او کنار بیاییم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۳ ، ۰۷:۰۹
سامان

"لوکا مودریچ"، هافبک ارزشمند رئال مادرید، شب گذشته در نیمه اول دیدار کرواسی مقابل ایتالیا از ناحیه پا مصدوم شد و دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد.



در حالیکه آزمایشات اولیه، از دوری 3 تا 5 هفته ای مودریچ حکایت داشتند اما ساعتی پیش "بوریس نما" پزشک تیم ملی کرواسی به نشریه "Daily Vecernji List" گفت که آزمایشات نهایی چندان مثبت نبودند و به احتمال زیاد، مودریچ بین 6 تا 8 هفته به دور از میادین خواهد بود. 

بدون شک این خبر بسیار بدی برای کارلو آنچلوتی و رئالی ها خواهد بود. مودریچ امروز وارد مادرید شد و قرار است تا تیم پزشکی رئال نیز پس از انجام آزمایشاتی دقیق، نظر نهایی خود را در مورد میزان دوری او از میادین اعلام کند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۳ ، ۱۹:۰۵
سامان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۳ ، ۲۰:۵۲
سامان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۳ ، ۱۹:۵۶
سامان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۳ ، ۱۹:۴۶
سامان

تیم ملی پرتغال با کاپیتانی کریستیانو رونالدو امشب در مقدماتی یورو 2016 به مصاف تیم ارمنستان خواهد رفت.




کریس رونالدو هم اکنون بصورت مشترک با "یان دال توماسون" مهاجم سابق تیم ملی دانمارک با زدن 22 گل رکورددار گلزنی در مسابقات جام ملتهای اروپاست. این آمار گلزنی مربوط به هر دو فاز مقدماتی و نهایی مسابقات است. 

رونالدو تاکنون 16 گل در دور مقدماتی و 6 گل در دور نهایی به ثمر رسانده است. آخرین گل این نابغه پرتغالی ماه گذشته در مقابل دانمارک به ثمر رسید. توماسون نیز بین سال های 1998 تا 2008، 19 گل در دور مقدماتی و 3 گل در دور پایانی برای دانمارک به ثمر رسانده بود. کریستیانو اگر بتواند امشب یک گل به ارمنستان بزند به تنهایی این عنوان را از آن خود خواهد کرد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۳ ، ۱۸:۵۲
سامان