Real Madrid

اخبار رئال مادرید

Real Madrid

اخبار رئال مادرید

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
بازی بعدی
بازی قبلی
افتخارات

آخرین مطالب

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

کریس رونالدو، ستاره رئال، در فاصله یک ماه تا رسیدن کریسمس، با انتشار عکسی از خود و پسرش در اینستاگرام، نوشت:" کریسمس نزدیک شده است."

 به نظر می رسد ستاره پرتغالی منتظر رسیدن سال جدید است تا هرچه زودتر تکلیف توپ طلای 2014 معلوم شود.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آذر ۹۳ ، ۰۷:۱۲
سامان

آمار گلزنی به طور متوسط 2.58 گل در هر بازی خارج از خانه از سوی مادرید در بازیهای لالیگا بهترین آمار در تاریخ باشگاه است و رکورد دیگری را مادرید شکست .




بازیکنان رئال مادرید و کارلو آنجلوتی بار دیگر تاریخ را عوض کردند. رئال تحت مربیگری مربی ایتالیایی، نمره و آمار به طور متوسط 2.58 گل را در بازیهای خارج از خانه کسب کرده است. آماری که بالاتر از آمار رئال مورینیو با 2.24 و مانوئل پلیگرینی با 2.21 تا به امروز است. بازیکن کارلتو 62 گل در 24 بازی خارج از خانه لالیگا زده اند. در این فصل مادریدی ها، 21 گل در 5 بازی دور از خانه زده اند. آمار گلزنی در تمامی مسابقات خارج از خانه مادرید نیز جالب توجه است 96 گل در 38 بازی.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آذر ۹۳ ، ۰۷:۱۰
سامان

رئال مادرید فردا در غیاب مودریچ باید در زمین تیم ایبار به میدان برود. کهکشانی ها برای حفظ صدرنشینی به چیزی غیر از پیروزی فکر نمی کنند.


کارلو آنچلوتی شب گذشته در نشست خبری بازی با ایبار شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت. بخش دوم این مصاحبه در زیر می آید:

ایبار

بازی درگیرانه ای خواهد بود و در زمین کوچک این تیم باید نمایشی هجومی ارائه دهیم. اوضاع تیم ما قبل از تعطیلات خوب بود. این دو هفته برای برخی بازیکنان فرصت خوبی شد تا از لحاظ بدنی وضعیتشان بهتر شود.برخی ملی پوشان نیز در بازی دوم استراحت کردند که این مساله به نفعشان شد.به غیر از مودریچ، سایر بازیکنان مشکل خاصی ندارند.

مسی و جایگاه او در رئال

مسی نیز همچون سایر بازیکنانی با این کیفیت، می تواند در هر تیم بزرگ دیگری بازی کند.

کاسیاس و نویر

نمی خواهم بین این دو مقایسه ای انجام دهم.من از داشتن ایکر خوشحالم و گواردیولا هم از داشتن نویر.

رمز موفقیت های شما


بازیکنانی حرفه ای و مسئولیت پذیر در اختیار دارم که تمام تصمیمات من را می پذیرند.استراحت دادن به آنها نیز باعث آمادگی بیشترشان شده و کل تیم را با انگیزه تر می کند.

ایارامندی

او هم می تواند در کنار کروس بازی کند.ایارا فصل گذشته در کنار ژابی هم بازی کرده و به بازی در این منطقه بیگانه نیست. هرچند که پست تخصصی او نیست.

کریس رونالدو و توپ طلا

هر فردی عقیده خود را دارد. فصل گذشته نیز در مورد توپ طلا بحث های زیادی وجود داشت.حتی اگر مربی رئال نیز نبودم رونالدو را شایسته توپ طلا می دانستم. سال گذشته غیر ممکن بود که این جایزه به او نرسد. کریس در سال 2014 نیز عناوین فردی و تیمی زیادی کسب کرده است. بخصوص قهرمانی در لیگ قهرمانان عامل تاثیرگذاری خواهد بود. امسال هم در مورد او شکی ندارم و توپ طلا را خواهد برد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آذر ۹۳ ، ۰۷:۰۸
سامان

رئال مادرید فردا در غیاب مودریچ باید در زمین تیم ایبار به میدان برود. کهکشانی ها برای حفظ صدرنشینی به چیزی غیر از پیروزی فکر نمی کنند.




کارلو آنچلوتی شب گذشته در نشست خبری بازی با ایبار شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت:

غیبت مودریچ


مودریچ به مصدومیت مهمی دچار شده است. فشاری روی او برای بازگشت سریع به میادین وارد نکرده ایم. او باید تمام تمرکزش را روی بهبودیش بگذارد. لوکا بازیکن بسیار ارزشمندی برای ماست ولی باید رو به جلو نگاه کنیم. برای پیدا کردن جانشین او کار سختی ندارم. مجموعه ای از بهترین بازیکنان در اختیارم هستند و این مشکل را حل خواهم کرد.

جانشین مودریچ


هنوز در این مورد تصمیم قطعی نگرفته ام.بصورت کلاسیک باید خدیرا را به جای او بگذارم.از ایسکو هم می توانم استفاده کنم.خدیرا در این چند روز دو بازی متوالی با آلمان برگزار کرده و مصدومیت او بهبود یافته است.اگر واقعا مشکلی برای بازی کردن نداشته باشد از او استفاده خواهم کرد.اگر اینگونه نباشد ایسکو گزینه  بعدی من است.

ریسک استفاده از ایسکو به عنوان هافبک دفاعی

هنوز با او در این مورد صحبت نکرده ام چرا که می دانم چه در فکر اوست. ایسکو می خواهد بازی کند و برای آداپته شدن در این پست کار دشواری ندارد.سال گذشته در مقابل گرانادا در این منطقه بازی کرد.

وضعیت خدیرا

مشکلی ندارد و اطمینان کامل هم به او دارم.باید بار دیگر او را احیا کنم.سامی هم مثل ایسکو می خواهد بیشتر بازی کند. به تازگی از یک مصدومیت رها شده ولی وضعیت بدنی او خوب است.در مقابل اسپانیا در ترکیب آلمان او را آماده دیدم.

ژابی آلونسو، نویر را بالاتر از کریستیانو، شایسته توپ طلا می داند. نظر شما چیست؟

مصاحبه اش را خواندم.این نظر شخصی اوست.نمی خواهم خیلی وارد این مساله شوم.او جزو معدود افرادی است که کریس را شایسته توپ طلا نمی داند.درک می کنم که او بیشتر قصد حمایت از هم تیمی فعلی خود را داشته است.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آذر ۹۳ ، ۰۷:۰۷
سامان