Real Madrid

اخبار رئال مادرید

Real Madrid

اخبار رئال مادرید

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
بازی بعدی
بازی قبلی
افتخارات

شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۱۵ ق.ظ

۱

موراتای جدید؛ جانشین چیچاریتو در رئال

شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۱۵ ق.ظ

ورخا مایورال، ستاره 18 ساله تیم ملی جوانان اسپانیا و رئال مادرید B، جانشین چیچاریتو در ترکیب رئال مادرید خواهد شد و این باشگاه مهاجم جدیدی جذب نخواهد کرد.


این ادعایی است که از سوی منابع نزدیک به رئال مادرید نیز تایید شده است. بنزما به عنوان یک مهاجم نوک با خصوصیات یک شماره 9 واقعی، در رئال مادرید هیچ رقیبی برای خود نمی بیند و تقریبا از جایگاه خود اطمینان دارد. 
پس از اینکه رئال مادرید حاضر به خرید قطعی چیچاریتو نشد و او را به یونایتد بازپس فرستاد، بسیاری منتظر بودند تا این باشگاه یک مهاجم شاخص و کهکشانی همچون آگوئرو را جذب کند اما هنوز هیچ تحرکی در بازار نقل و انتقالات برای خرید یک مهاجم از سوی رئالی ها دیده نمی شود. 

مارکا امروز در گزارشی ویژه ادعا کرده است که "بورخا مایورال"، همان مهاجم جایگزین چیچاریتو خواهد بود. او که به تازگی ضمن کسب عنوان آقای گلی جوانان اروپا، کمک کرد اسپانیا قهرمان این جام شود، در حال پشت سر گذاشتن تعطیلات خود است و از نیمه اول آگوست قرار است در تمرینات تیم اول رئال حاضر شود. 

او که برای جوانان رئال در فصل گذشته بازی می کرد، در اواخر فصل از سوی زیدان به تیم دوم بزرگسالان رئال دعوت شد و بازی های درخشانی نیز از خود ارائه داد. بسیاری معتقدند که او با وجود سن اندک، بهتر از چیچاریتو است و از او به عنوان آلوارو موراتای جدید رئال مادرید باد می کنند. 

حال همه چیز به نظر بنیتس بستگی خواهد داشت. اگر مایورال بتواند در تمرینات رئال، خودی نشان دهد، پرز نیز قید جذب یک مهاجم جایگزین برای بنزما را خواهد زد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۳
سامان

نظرات  (۱)

یک شخص نباید امید و آرزوهایش را از دست بدهد. آنها مشوق ها و برانگیزاننده های نیرومندی برای آفرینش، عشق ورزیدن و زندگی پر شور و درازمدت هستند.((الکساندر بو گومولتز))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی