Real Madrid

اخبار رئال مادرید

Real Madrid

اخبار رئال مادرید

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
بازی بعدی
بازی قبلی
افتخارات

آخرین مطالب

۶۴ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است

سرمربی رئال مادرید در مصاحبه با نشریه"سان" از بازگشت احتمالی خود به فوتبال انگلستان سخن گفت.




به فاصله دو روز مانده به جدال حساس رئال مادرید در مقابل لیورپول، نشریه "SUN"، با کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید مصاحبه ای ترتیب داد که قسمت دوم این مصاحبه در زیر می آید:


احتمال بازگشت به فوتبال انگلستان

فوتبال انگلستان همواره مرا به وجد می آورد. از دوران حضورم در چلسی راضی هستم. جو ورزشگاه ها و حمایت هواداران، خاطرات بسیار خوبی از آن دوران را در من به ثبت رسانده است.اگر دوران حضورم در رئال طولانی باشد، همینجا خودم را بازنشسته خواهم کرد؛ در غیر این صورت بدون شک به انگلستان بر می گردم.پس از تمام شدن دوران حضورم در رئال، دو انتخاب بیشتر ندارم. یا مربیگری را رها کنم یا به فوتبال جزیره برگردم.

شایعات در مورد احتمال مربیگری شما در منچستر یونایتد

فرگوسن هرگز به پاریس برای گفتگو با من نیامد. این شایعات حقیقت نداشتند.وقتی تصمیم گرفتم تا از پاریس سنت ژرمن بروم، تنها با مدیران رئال صحبت کردم.هیچگاه با مسئولان یونایتد تماسی نداشتم.روابط بسیار خوبی با فرگوسن دارم.ماه سپتامبر در مقر یوفا یکدیگر را ملاقات کردیم. او شخصیتی فوق العاده است.یک افسانه در میان ما مربیان.

حتی زمانیکه مویس برکنار شد؟

بله. در انتهای فصل گذشته نیز مدیران یونایتد به سراغ من نیامدند.در این دو سال اخیر، هیچ پیشنهادی از سوی آنها به من نشده است.اگر در لیستشان بودم که این باعث غرور من است.

اگر به انگلستان برگردید به چلسی خواهید رفت؟

(می خندد)، نمی دانم آبراموویچ در فکر ایجاد تغییر در تیمش است یا خیر؟ می دانم که با مورینیو ارتباط خوبی دارد.من هم همواره گفته ام که با آبراموویچ هیچ مشکلی ندارم.دو سال خوب در چلسی داشتم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۹۳ ، ۱۸:۰۱
سامان

سرمربی رئال مادرید در مصاحبه با نشریه"سان"، ادعا کرد که رونالدو فوتبالش را در رئال مادرید تمام خواهد کرد.




به فاصله دو روز مانده به جدال حساس رئال مادرید در مقابل لیورپول، نشریه "SUN"، با کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید مصاحبه ای ترتیب داد که چکیده آن در زیر می آید:

وابستگی رئال به رونالدو

واضح است که چنینی چیزی صحت دارد و ما به کریستیانو وابسته ایم.اگر رئال، رونالدو را از دست بدهد در واقع بازیکنی را از دست داده که در هر بازی می تواند حداقل یک گل بزند.

رونالدو از رئال مادرید خواهد رفت؟

هر شخصی می تواند نظر خودش را داشته باشد اما در حال حاضر رونالدو بهترین بازیکن دنیاست. چرا رئال باید بهترین بازیکن دنیا را از دست بدهد؟از دست دادن رونالدو، فقدان بزرگی برای رئال خواهد بود.این اتفاق نمی افتد و 100 درصد مطمئنم که رونالدو فصل به به منچستریونایتد نمی رود و در رئال خواهد ماند.

فکر نمی کنید این تصور شما غلط باشد؟

(می خندد)نه، 100 در صد از این مساله مطمئنم.رونالدو در رئال خوشحال است.هواداران هم به شدت به او علاقه دارند.باشگاه از اینکه بهترین بازیکن دنیا را در اختیار دارد خوشحال است.ارتباط دو جانبه خوبی وجود دارد و رونالدو فوتبالش را در رئال تمام خواهد کرد.


شما معتقدید که رئال با داشتن رونالدو، همیشه یک گل از حریفان جلو است. با این تفسیر، شما را باید در مقابل لیورپول از پیش برنده بدانیم؟


نمی دانم در این بازی چه اتفاقی می افتد. ممکن است رونالدو گل بزند اما  2-1 یا 3-2 ببازیم.اما آمار، خود بیانگر همه چیز است. کریستیانو در 250 بازی، 280 گل زده است. با او ما همواره برتری ویژه ای بر رقبا داریم.اما یک تیم فوتبال به کمک همه بازیکنانش برای برتری نیاز دارد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۹۳ ، ۱۸:۰۰
سامان

هر ساله از سوی فدراسیون فوتبال اسپانیا، نفرات برتر سال در پست های دروازه بانی،دفاع ،هافبک، خط حمله و نیز پدیده فصل انتخاب می شوند.




پس از مشخص شدن کاندیداهای بهترین دروازه بان، مدافع ، هافبک و مهاجم فصل گذشته لالیگا، حال از سوی فدراسیون فوتبال اسپانیا، اسامی سه نامزد نهایی پدیده فصل لالیگای 2013-2014 نیز اعلام شد.

بر این اساس، "خسه رودریگس"، ستاره جوان رئال مادرید، "سائول"، هافبک فصل گذشته رایو وایکانو که در این فصل در اتلتیکو حضور دارد و "رافینیا"، بازیکن بارسلونا که فصل گذشته بصورت قرضی در سلتا توپ می زد، به عنوان سه نامزد نهایی این عنوان انتخاب شدند.


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۹۳ ، ۱۷:۵۹
سامان

رئال مادرید به عنوان هجومی ترین تیم اروپا، باید در مقابل لیورپولی به میدان برود که در این فصل، تنها در بازی با تاتنهام موفق به بسته نگه داشتن دروازه اش شده است.




 لیورپول و رئال مادرید روز چهارشنبه در آنفیلد به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا سومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را برگزار کنند. رئال در آخرین بازی خود در لالیگا با 5 گل لوانته را در هم کوبید و لیورپولی ها نیز روز گذشته به زحمت و در دیداری هیجان انگیز، با نتیجه 3-2 بر کوئینز پارک رنجرز غلبه کردند. این دومین برد متوالی قرمزها در لیگ برتر بود.

شرایط رئال مادرید اما بسیار متفاوت است. رئالی ها در 13 بازی رسمی خود در فصل جدید، موفق به زدن 40 گل شده اند. متوسط 3.07 گل در هر بازی و چنانچه تا انتهای فصل به همین روند ادامه دهند می توانند آمار فوق العاده 199 گل را به ثبت برسانند. 

خط حمله رئال به رهبری رونالدو، بهترین و ترسناک ترین خط آتش اروپا و لالیگاست. رئال در لالیگا و در 8 بازی، 30 گل به ثمر رسانده که نیمی از آنها را رونالدو به تنهایی وارد دروازه حریفان کرده است.پس از رئال، بارسلونا با 22 گل در جایگاه دوم قرار دارد.

اما لیورپول با انجام همین تعداد بازی، 13 گل زده و 12 گل نیز دریافت داشته است. بزرگترین دغدغه برندان راجرز، سرمربی لیورپول اینجاست که این تیم تنها در برتری 3-0 در زمین تاتنهام، موفق به بسته نگاه داشتن دروازه اش شده و در باقی دیدارها، حداقل یک گل را دریافت کرده است. 

حال این دفاع شکننده روز چهارشنبه باید در مقابل بهترین خط تهاجمی اروپا قرار بگیرد. خط آتشی که البته گرت بیل را به دلیل آسیب دیدگی به همراه نخواهد داشت.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۹۳ ، ۱۷:۵۸
سامان

گرت بیل، ستاره ولزی رئال، دیدارهای تیمش مقابل لیورپول و بارسلونا را از دست داد.



بیل به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کمر و پشت، دیدار این هفته تیمش مقابل لوانته را از دست داده بود اما کارلو آنچلوتی امیدوار بود که او با پشت سر گذاشتن این آسیب دیدگی، بتواند در دو دیدار حساس پیش رو مقابل لیورپول و بارسلونا به میدان برود.

اما اکنون نشریه آ.اس خبر داد که بیل مطمئنا این دو دیدار را از دست خواهد بود؛ اتفاقی که ممکن است به تغییر تاکتیک رئال از 1-3-2-4 به 2-4-4 شود. در صورتی که این اتفاق رخ دهد، کروس، مودریچ، ایسکو و خامس رودریگز در خط میانی به کار گرفته خواهند شد و رونالدو وبنزما، زوج خط حمله را تشکیل می دهند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۹۳ ، ۱۷:۵۷
سامان

برندن راجرز، سرمربی لیورپول به تمجید از رئال مادرید پرداخت و گفت که سپیدپوشان ، از همه نظر در بهترین شرایط قرار دارند.




چهارشنبه شب، دو تیم رئال مادرید و لیورپول در ورزشگاه آنفیلد به مصاف یکدیگر خواهند رفت. راجرز، پیش از این دیدار، مصاحبه ای با مارکا انجام داد و در آن، به تمجید از رونالدو و رئال مادرید پرداخت.

تقابل با رئال مادرید در لیگ قهرمانان. آیا نقاط ضعف آنها را پیدا کرده اید و چه کاری انجام خواهید داد؟

آنها مثل همیشه، تیم قدرتمندی هستند. همه چیز دارند، تجربه ، بازیکنان بزرگ، سرعت، تکنیک و... تیم فوق‌العاده ای هستند و سرمربی بزرگی مثل آنچلوتی دارند که مرد خوبی است و شخصیت خوبی دارد. همچنین آنها قهرمان چمپیونزلیگ هستند و می‌خواهند از عنوان خود دفاع کنند.

روبرو شدن با تیمی که در ضد حملات یا پاس کاری در فضاهای کوچک قدرتمند است، چگونه چالشی است؟

بله، آنها استعدادهای فوق‌العاده ای در سرتاسر زمین دارد و همانطور که گفتید، بازیکنان تکنیکی دارند که در فضاهای کوچک خوب کار می‌کنند و وقتی فضا پیش رویشان باشد هم در ضد حملات خطرناک هستند زیرا بازیکنانی مثل رونالدو و بیل در این تیم توپ می‌زنند که می‌توانند در مسابقات دو ی 100 متر المپیک شرکت کنند.

کریستیانو، آیا تمرکز شما روی او خواهد بود؟

او بازیکن فوق‌العاده ای است. تغییراتش طی چند سال اخیر او را به یک گلزن قهار تبدیل کرده و فوق‌العاده بوده است. البته که باید روی او متمرکز بود ولی تمامی تیم فوق‌العاده هستند. مودریچ، کروس از لحاظ تکنیکی سطح بالایی دارند و می‌توانند پاس های کوتاه و بلند خوبی بدهند. همچنین من از زمان حضور سرجیو راموس در سویا، طرفدار او بودم. او از آنجا شروع کرد و حالا به جایی رسیده که بیش از 100 بازی ملی برای اسپانیا دارد. این دستاورد بزرگی است و او بازیکنی سریع و قدرتمند است و شخصیت جذابی دارد. خیلی او را دوست دارم.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۹۳ ، ۱۷:۵۶
سامان

کریستیانو رونالدو با دو گلی که امروز در مقابل لوانته به ثمر رساند تعداد گل های خود را در 8 هفته ابتدایی لالیگا به 15 رساند.




رئال مادرید ساعتی پیش با نتیجه پرگل 5-0 بر میزبان خود لوانته غلبه کرد و روند بردهای پیاپی خود را ادامه داد. کریس رونالدو همچون هفته های اخیر باز هم برای رئال گلزنی کرد. 

او امروز دو گل زد تا رکورد گلزنی جدیدی از خود به جای بگذارد. این بهترین آمار گلزنی یک مهاجم در لالیگا در 71 سال گذشته است.کریستیانو در 8 هفته ابتدایی، موفق به زدن 15 گل شده است.

همچنین او با به ثمر رساندن ضربه پنالتی خود در این بازی، به بهترین پنالتی زن لالیگا بدل شد. او 40 پنالتی از مجموع 43 پنالتی ای که بدست آورده را به گل تبدیل کرده است. به عبارتی، 93 درصد پنالتی های رونالدو به گل تبدیل شده است.آمار موفقیت پنالتی های مسی 89 درصد است. 

رونالدو پس از هوگو سانچز، رونالد کومان و پنف، بیشترین تعداد پنالتی را در لالیگا زده است. هدف رونالدو در این فصل، پشت سر گذاشتن رکورد 50 گل زده مسی در فصل 2011-2012 است. مسی در آن فصل تا پایان هفته 8، موفق به زدن 10 گل شده بود.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۹۳ ، ۲۰:۳۰
سامان

رئال مادرید با ارائه نمایشی قابل قبول، توانست مقابل میزبانش، لوانته به پیروزی 5-0 دست پیدا کند.




رئالی ها که در این هفته به لطف درخشش کریس رونالدو، خیلی زود دروازه حریفان را باز می کنند، در دیدار امروز هم برای رسیدن به گل، تنها 13 دقیقه منتظر ماندند. خطای خوان فران روی چیچاریتو، یک ضربه پنالتی نصیب رئال کرد که کریس رونالدو آن را به گل اول بازی تبدیل کرد.
پس از این گل، تیم میزبان تلاش زیادی برای رسیدن به گل تساوی کرد اما در دقیقه 38 و برخلاف جریان بازی این چیچاریتو بود که در نقش گلزن ظاهر شود. ارسال دیدنی خامس رودریگز، با ضربه مهاجم مکزیکی، به گل دوم رئال تبدیل شد.
نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید اما در نیمه دوم، باز هم رئالی ها به گل رسیدند. ابتدا رونالدو در دقیقه 61، با یک نفوذ از سمت چپ و ضربه غیرقابل مهار، حساب کار را 3-0 کرد.
سپس در دقیقه 66، نوبت خامس رودریگز بود که نام خود را در بین گلزنان بازی ثبت کند. ارسال دیدنی کروس، با والی تماشایی ستاره کلمبیایی، به گل چهارم تبدیل شد.
در نهایت در دقیقه 82، روی پاس خوب چیچاریتو، ایسکو هم با یک شوت دیدنی، دروازه حریف را باز کرد تا رئال به پیروزی 5-0 دست پیدا کند. با این پیروزی رئال 18 امتیازی شد و به رتبه دوم جدول لالیگا صعود کرد. 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۹۳ ، ۱۹:۴۳
سامان

رئال مادرید امروز در ورزشگاه سیوداد د والنسیا، میهمان لوانته است.



 رئالی ها که در رتبه چهارم قرار دارند، می توانند با پیروزی در این دیدار، تا رتبه دوم صعود کنند.

لوانته: مارینو، ایوان لوپز، روداس، خوان فران، پدرو لوپز، دیوپ، کاماراسا، گاویلان، روبن، مورالس، کاسادسوس

رئال مادرید: کاسیاس، کارواخال، په په، ناچو، مارسلو، مودریچ، کروس، ایسکو، خامس رودریگز رونالدو، چیچاریتو


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۹۳ ، ۱۷:۳۰
سامان

دو تیم لوانته و رئال مادرید، امشب در ورزشگاه کویداد شهر والنسیا در هفته ی هشتم لالیگا به مصاف یکدیگر می‌روند.




 رئال عملکرد خیره کننده ای در بازی های اخیر خود داشته و مسلما نمی‌خواهد از جمع مدعیان قهرمانی عقب بیفتد.

لوانته

لوانته شروع خوبی در لالیگا نداشته و در 7 بازی خود، تنها موفق به کسب 5 امتیاز شده است.تنها پیروزی آنها به دیدار مقابل گرانادا باز می‌گردد که موفق شدند در خارج خانه، 1-0 پیروز شوند. لوانته همچنین نتیجه ضعیفی مثل شکست خانگی 5-0 مقابل بارسلونا را نیز در این فصل تجربه کرده است. 3 بازی خانگی اخیر را نیز با شکست پشت سر گذاشته اند. در 9 بازی انجام شده بین دو تیم، تنها در یک بازی لوانته موفق به پیروزی شد که در آن بازی، سامی خدیرا اخراج شد و لوانته موفق شد 1-0 پیروز شود.

رئال مادرید

شاگردان آنچلوتی، عملکرد خیره کننده ای در هفته های اخیر داشته اند. در حقیقت، آنها در 5 بازی اخیر خود در رقابت‌های مختلف، موفق به پیروزی در هر 5 بازی شده اند و 22 گل به ثمر رسانده‌اند. چهار بازی لالیگایی اخیر آنها نیز با پیروزی پشت سر گذاشته شده و مقابل اتلتیکو، متحمل شکست شده‌اند. رونالدو بسیار آماده است و در 6 بازی، 13 گل برای رئال به ثمر رسانده است.او همچنین در 9 بازی مقابل لوانته، 10 گل به ثمر رسانده است. فیکس شدن کیلور ناواس مقابل تیم سابقش دور از ذهن می‌رسد و بعید است آنچلوتی پس از حمایت‌هایی که از کاسیاس انجام داد، او را نیمکت نشین کند. 5 بازی اخیر دو تیم با 5 پیروزی برای رئال همراه بوده و سپیدپوشان در این 5 بازی، 17 گل به ثمر رسانده‌اند.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۹۳ ، ۱۷:۲۲
سامان