Real Madrid

اخبار رئال مادرید

Real Madrid

اخبار رئال مادرید

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
بازی بعدی
بازی قبلی
افتخارات

آخرین مطالب

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است


روزنامه مارکا گزارش داد که دیوید دخیا با رئال مادرید برای انتقال به این تیم به توافق رسیده است.




مدت‌هاست شایعه انتقال دخیا به رئال مادرید به گوش می‌رسد ولی به نظر می‌رسد این بار این انتقال در آستانه رخ دادن است. دخیا از تمدید قرارداد با یونایتد ممانعت کرده و فان خال عنوان کرده بود که آنها به دنبال جایگزینی برای گلر اسپانیاییشان هستند.

مارکا مدعی شد که پیشنهاد رئال به دخیا، حقوق 5 میلیون یورو سالانه است و قراردادش، تا سال 2020 یا 2021 اعتبار خواهد داشت. همچنین منچستریونایتد در ازای دخیا، 40 میلیون یورو از رئال می‌خواهد که البته با توجه به اینکه تنها 1 سال از قرارداد گلر اسپانیایی باقی مانده، بعید به نظر می‌رسد که چنین رقمی برای این انتقال پرداخت شود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۰:۲۴
سامان

کریستیانو رونالدو لیگ قهرمانان امسال را با گلی که به یووه زد با ده گل تمام کرد و فعلا همچون مسی با این تعداد گل ، آقای گل مسابقات است.
ستاره پرتغالی با گلش در چمپیونزلیگ 77 گله شد و شمار گلهایش به مسی رسید. او همچنین با 307 گل دی استفانو برابری کرد و اکنون دومین گلزن برتر تاریخ رئال است که فقط رائول با 16 گل بیشتر بالای سر اوست.
رونالدو در این بازی شمار گلهایش در مقابل تیمهای ایتالیایی را به عدد هفت رساند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۲۳
سامان


یوونتوس با کسب تساوی 1-1 مقابل رئال در سانتیاگو برنابئو و پیروزی 3-2 در مجموع دو دیدار، راهی فینال رقابت های این فصل چمپیونزلیگ شد.



شاگردان کارلو آنچلوتی می توانستند با پیروزی یک گله در این دیدار به فینال ‏برسند اما یوونتوسی ها با کسب تساوی 1-1، راهی فینال برلین شدند.‏
بازی با حملات رئال آغاز شد و یوونتوسی ها بیشتر به دنبال استفاده از ضدحملات بودند. بعد از یکی دو ‏موقعیت نصفه و نیمه، رئال سرانجام در دقیقه 23 به گل رسید. خطای جورجو کیه لینی روی خامس، یک ‏ضربه پنالتی نصیب رئال کرد که کریس رونالدو، آن را تبدیل به گل اول بازی کرد.‏



حملات رئال بعد از گل هم ادامه پیدا کرد اما موقعیت های آنها تبدیل به گل نشد ونیمه اول با همان یک گل ‏به پایان رسید. ‏
نیمه دوم متعادل تر آغاز شد و یوونتوسی ها که می دانستند با باقی ماندن نتیجه 1-0، حذف خواهند شد، ‏نمایش هجومی تری ارائه دادند و خیلی زود به گل تساوی رسیدند. خطای راموس، یک ضربه آزاد نصیب ‏یوونتوسی ها کرد. توپ ارسالی، بعد از یک رفت و برگشت، به موراتا رسید و او هم با ضربه ای چکشی، ‏کاسیاس را مغلوب کرد.‏



رئالی ها که همه چیز را از دست رفته می دیدند، کاملا بر بازی مسلط شدند و موقعیت های زیادی روی ‏دروازه یووه ایجاد کرد اما این فرصت ها یکی بعد از دیگری از دست رفت. البته در این بین، یوونتوسی ‏ها هم این فرصت را داشتند که به گل دوم برسند. اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد ‏و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید؛ نتیجه ای که یوونتوس را راهی فینال رقابت های چمپیونزلیگ کرد.‏


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۲۱
سامان

دو تیم رئال مادرید و یوونتوس، امشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید به مصاف یکدیگر خواهند رفت.



رئال چشم به حمایت هوادارانش برای کسب پیروزی مقابل یووه و صعود به فینال لیگ قهرمانان دارد.

رئال مادرید

شاگردان کارلو آنچلوتی در دیدار رفت، 2-1 مقابل یووه شکست خوردند ولی با توجه به گل زده در خانه یووه، با امید زیادی پا به دیدار برگشت در خانه خواهند گذاشت. مدافع عنوان قهرمانی در بازی رفت، عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشت ولی نمایش هجومی فوق‌العاده مقابل والنسیا، علیرغم امتیاز از دست دادن مقابل خفاش‌ها، هواداران و بازیکنان این تیم را امیدوار به این بازی نگه داشته است. رئال قصد دارد به اولین تیمی تبدیل شود که از عنوان قهرمانی خود دفاع کرده ولی آنها کار سختی مقابل یوونتوسی خواهند داشت که پل پوگبا را هم بر خلاف بازی رفت، در اختیار خواهد داشت.کریم بنزما، که بازی رفت را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، مشکلی برای حضور در این بازی ندارد و تونی کروس که مقابل والنسیا به دلیل مصدومیت تعویض شد، احتمالا می‌تواند برای رئال بازی کند.



یوونتوس

شاگردان ماسیمیانو آلگری با کسب پیروزی خانگی، امیدوار پا به دیدار برگشت خواهند گذاشت. آنها در دیدار اوایل هفته ی خود نیز به تیم اصلی استراحت دادند و تنها مارکیزیو از دیدار مقابل رئال، در دیدار سری آ به میدان رفت. همچنین یووه، پل پوگبا، ستاره ی جوان خود را نیز در اختیار خواهد داشت که همین موضوع می‌تواند تاثیر زیادی در روند بازی داشته باشد. یووه کار سختی مقابل خط حمله ی قدرتمند رئال پیش رو خواهد داشت ولی نباید فراموش کرد که یوونتوس نیز از خط دفاع قدرتمند به علاوه دروازه بانی کلاس جهانی و با تجربه بهره مند است.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۰:۵۲
سامان