Real Madrid

اخبار رئال مادرید

Real Madrid

اخبار رئال مادرید

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
بازی بعدی
بازی قبلی
افتخارات

آخرین مطالب

۱۹ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

کریستیانو رونالدو  پس از 399 دقیقه موفق شد در لالیگا گلزنی کرده و خود را 6 گله کند. او با گلزنی مقابل لوانته، تعداد گل هایش برای رئال را به 324 رساند و حالا به تنهایی، برترین گلزن تاریخ رئال مادرید است و دیگر این عنوان را با رائول شریک نیست.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۹۴ ، ۱۵:۲۵
سامان

دیدار تیم های رئال مادرید و لوانته   با نتیجه 3-0 به سود رئال مادرید خاتمه یافت تا کهکشانی ها یک بار دیگر به صدر جدول لالیگا بازگردند.


رئال مادرید رده دومی، پس از کسب دو نتیجه تساوی متوالی برابر مالاگا و اتلتیکو، در خانه به مصاف لوانته ای آمده بود که با 6 امتیاز در رده 18 جدول قرار داشت.

مطابق انتظار این رئال بود که بازی را هجومی آغاز کرد اما اولین خطر نصفه و نیمه را لوانته روی دروازه رئال خلق کرد. لوانته در 20 دقیقه ابتدایی نیمه اول،با پرس از میانه زمین، اجازه موقعیت سازی به هافبک های رئال را نداد اما در نهایت روی اشتباه فردی خودشان گل اول را دریافت کردند. 

رئال پس از اینکه روی ضربه سر بیل، فرصت تقریبا جدی گلزنی را خلق کرد، موفق شد دقایقی بعد به گل برسد. دقیقه 28، مارسلو با یک توپ قاپی عالی، رونالدو را از چپ صاحب توپ کرد؛ فوق ستاره پرتغالی توپ را یک بار دیگر به مارسلو رساند و این بازیکن با ضربه محکم پای چپ از زاویه تقریبا بسته، موفق شد قفل دروازه لوانته را باز کند. 



لوانته بلافاصله می توانست گل تساوی را به ثمر ربرساند اما ضربه سر مهاجم این تیم را ناواس روی خط دفع کرد تا کهکشانی ها از خطر دریافت گل تساوی رها شوند. در برگشت همین توپ و در دقیقه 30 بود که رئال به گل دوم خود نیز دست یافت. 

این بار کروس بود که از اشتباه مدافع لوانته استفاده کرد و در میانه زمین توپ را در اختیار گرفت. او با دیدی عالی، رونالدو را صاحب توپ کرد و او هم به ضربه کات دار محکم و دقیق از بیرون محوطه جریمه، توپ را به گوشه دروازه لوانته رساند تا خیال رئالی ها تا حدود زیادی از پیروزی راحت شود. نیمه اول با همین نتیجه 2-0 به سود رئال به اتمام رسید.

نیمه دوم با یک سورپرایز شروع شد، گرت بیل با تصمیم فنی بنیتس و به سبب در پیش بودن بازی حساس با پاری سن ژرمن، جای خود را به لوکاس واسکز داد. در نیمه دوم، رئال مادرید و لوانته هر کدام فرصت های خوبی برای گلزنی داشند که در این میان، دو خطر لوانته بسیار جدی و 100 درصد گل بود که با درخشش ناواس، رئال مادرید موفق شد دروازه خود را بسته نگاه دارد. رونالدو نیز دو بار می توانست دروازه لوانته را باز کند اما ضربات او با بدشانسی راهی به دروازه پیدا نکردند.



در حالیکه بازی متعادل دنبال می شد رئال مادرید موفق شد توسط خسه ی تازه وارد که بجای ایسکو وارد زمین شده بود، به گل سوم خود نیز دست یابد. یک توپ قاپی دیگر در میانه زمین، شروع یک حمله جدی برای رئالی ها بود. 
همکاری رونالدو و لوکاس باعث شد تا توپ در جناح چپ بیرون محوطه جریمه لوانته به خسه برسد و او نیز با جا گذاشتن مدافع مستقیمش و با ضربه ای زیبا، توپ را به طاق دروازه لوانته چسباند تا حساب کار 3-0 شود.

تلاش رئال برای زدن گل چهارم نیز ثمری نداشت تا در نهایت نتیجه 3-0 به عنوان نتیجه پایانی بازی به ثبت برسد. رئال با این پیروزی  به صدر جدول صعود کرد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۹۴ ، ۱۵:۲۳
سامان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۴ ، ۱۷:۲۶
سامان

کریستیانو رونالدو، نابغه پرتغالی رئال مادرید، دقایقی پیش چهارمین کفش طلای دوران حرفه ای خود را دریافت کرد. او با 48 گل، برترین گلزن اروپا در فصل گذشته بود.


 رونالدو همراه با فلورنتینو پرز و دیگر اعضای باشگاه رئال مادرید، ساعتی پیش وارد هتل پالاس مادرید شد و ساعت 15.30 در مراسم ویژه ای، کفش طلای چهارم خود را دریافت کرد. 

او پس از دریافت این جایزه، به خبرنگاران پرتعداد حاضر در مراسم گفت:" می خواهم از همه کسانی که به اینجا آمده اند قدردانی کنم؛ از سفیر پرتغال، رئیس، مربی، اعضا و هواداران باشگاه رئال مادرید. این یکی از شیرین ترین لحظات زندگی من است. 

دریافت چهارمین توپ طلا برای من یک افتخار باارزش است. این جایزه برای من بسیار مهم است و باید از هم تیمی هایم و همه کسانی که به من برای رسیدن به این عنوان کمک کردند تشکر کنم. می دانم که تنها بازیکنی هستم که چهار کفش طلا را کسب کرده با این حال قانع نیستم و کفش طلای پنجم و ششم را هم می خواهم. 
می خواهم این فصل با رئال فاتح سه گانه شوم. دوست دارم با رئال، قهرمانی لالیگا، لیگ قهرمانان و کوپا دل ری را کسب کنم. پیش به سوی اهداف بعدی. امیدوارم سال بعد نیز همینجا شما را بار دیگر ملاقات کنم."
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۴ ، ۱۰:۵۰
سامان

کریستیانو رونالدو در هتل پالاس مادرید، چهارمین کفش طلای خود را دریافت کرد. او فصل گذشته با 48 گل، برترین گلزن اروپا شده بود.










رونالدو سه کفش طلای پیشین خود را در سال های 2008، 2011 و 2014 کسب کرده بود. سال 2008 او بازیکن منچستریونایتد بود و با ثبت 31 گل برای این تیم، بهترین گلزن اروپا شد. 
سال 2011 او با به ثمر رساندن 40 گل برای رئال مادرید، کفش طلای دوم خود را تصاحب کرد. سومین کفش طلا نیز سال گذشته به این فوق ستاره پرتغالی اهدا شد. او با 31 گل زده و بطور مشترک با لوئیس سوارز این جایزه را دریافت کرد.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۴ ، ۱۰:۴۹
سامان

دیدار تیم های اتلتیکو و رئال در دربی شهر مادرید با تساوی 1-1 به پایان رسید.


رئالی ها می توانستند با پیروزی در این دیدار بار دیگر به صدر جدول لالیگا صعود کنند اما آنها در خانه رقیب همشهری به تساوی رضایت دادند تا پشت سر ویارئال، در رتبه دوم جای بگیرند.
دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند اما این رئال بود که در دقیقه 9 توسط کریم بنزما به گل رسید. دنی کارواخال بعد از عبور از فیلیپه لوئیس، توپ را به زیبایی روی دروازه اتلتیکو فرستاد و بنزما هم با یک ضربه سر دیدنی، دروازه حریف را باز کرد.




بعد از این گل تیم میزبان تا اندازه ای کنترل بازی را در دست گرفت و بعد از چند حمله، سرانجام در دقیقه 22، بهترین فرصت برای به تساوی کشیدن بازی را به دست آوردند.
اشتباه سرخیو راموس در کنترل توپ، در نهایت با یک خطای پنالتی روی تیاگو همراه شد اما واکنش خوب کیلور ناواس روی ضربه آنتوان گریزمان، دروازه رئال را بسته نگه داشت.



در ادامه بازی متعادل تر شد و هر دو تیم موقعیت های نصفه  و نیمه ای داشتند اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد و این نیمه با برتری رئال به پایان رسید.
در نیمه دوم دو تیم بازی محتاطانه ای به نمایش گذاشتند و بازی بیشتر در میانه زمین در جریان بود. به ویژه رئالی ها که به نظر می رسید ترجیح می دهند به جای زدن گل های بیشتر، از اندوخته شان حفاظت کنند.
اما این تلاش بی فایده بود و اتلتیکو سرانجام در دقیقه 83 به گل تساوی رسید. 
نفوذ خوب جکسون مارتینز از سمت چپ و ارسال او به دهانه دروازه، با دخالت فرناندو تورس، به لوسیانو ویتو رسید و او هم به راحتی دروازه را باز کرد.
در دقایق باقی مانده بازیکنان اتلتیکو تلاش زیادی برای رسیدن به گل برتری انجام دادند و حتی چیزی نمانده بود که جکسون مارتینز گل دوم را به نام خود ثبت کند اما واکنش تماشایی کیلور ناواس، اجازه این کار را نداد و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مهر ۹۴ ، ۲۳:۲۷
سامان

باشگاه رئال مادرید در اقدامی جالب،  در تالار افتخارات ورزشگاه برنابئو، از رکوردشکنی کریستیانو رونالدو تقدیر به عمل آورد.


 کریستیانو رونالدو روز چهارشنبه با دو گلی که به مالمو زد، موفق شد با رکورد گلزنی رائول گونزالس در رئال برابری کرده و با 323 گل، به برترین گلزن تاریخ این باشگاه بدل شود.  فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه و همچنین بازیکنان رئال، در تالار افتخارات برنابئو حاضر شده و از کریستیانو رونالدو بخاطر رکوردشکنیش تقدیر کردند.
در عکس، سه توپ و سه کفش طلای رونالدو که از جمله افتخارات فردی او هستند مشاهده می شود.
نکته جالب، اختلاف باشگاه رئال مادرید و نشریه مارکا با دیگر رسانه های اسپانیا در مورد تعداد گل هایی است که رونالدو به ثمر رسانده. 
رئال و مارکا معتقدند که تعداد گل های رونالدو، 324 گل است؛ در حالیکه رسانه های دیگر اسپانیایی روی 323 گل اصرار دارند. اختلاف به فصل 2010-2011 بر می گردد که یکی از گل های رونالدو به نام مدافع حریف نوشته شد.





۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مهر ۹۴ ، ۱۴:۱۶
سامان

دو نشریه معتبر گاترتا دلو اسپورت و موندو دپورتیوو، امروز اسامی 59 بازیکن مطرح فوتبال دنیا که برای فتح توپ طلای سال 2015 با یکدیگر رقابت خواهند کرد را منتشر کردند.


بر این اساس، تیم های بارسلونا و رئال مادرید، هرکدام با داشتن 7 بازیکن در این لیست، بیشترین سهمیه را در میان تیم های دیگر اروپایی دارند. کریم بنزما، رونالدو، گرت بیل، راموس، مودریچ، کروس و خامس از رئال مادرید و مسی، نیمار، براوو، ماسچرانو، اینیستا، راکیتیچ و سوارز از بارسلونا در این لیست 59 نفره قرار دارند. 

اتلتیکو نیز با داشتن دو سهمیه، "گریزمان و جکسون مارتینز"، دیگر تیم اسپانیایی دارای سهمیه در این لیست است. دیگو کاستا، موراتا و دخیا نیز دیگر اسپانیایی های این لیست هستند که برای چلسی، یوونتوس و یونایتد بازی می کنند. 

از دیگر چهره های سرشناس این فهرست اولیه می توان به لواندوفسکی، توماس مولر، آلابا، پیرلو، پوگبا، اوتامندی، یحیی توره، الکسیس سانچس، جیوانی دو سانتوس و ته وز اشاره کرد. پیش بینی می شود که امسال هم رقابت اصلی بر سر مسی و رونالدو باشد. توپ طلا روز 21 دی ماه به برنده نهایی اختصاص خواهد یافت. 
غیبت چهره هایی چون بوفون، پیکه، دی ماریا، داوید سیلوا و بوسکتس در این لیست، در نوع خود جالب توجه است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مهر ۹۴ ، ۱۴:۱۴
سامان

کریستیانو رونالدو حالا دیگر به یکی از افسانه های باشگاه رئال مادرید بدل شده است. او پس از گذشت تنها 6 سال، موفق شد رکورد گلزنی تاریخ این باشگاه را از آن خود کند.


 ثبت 323 گل در 309 بازی، رکوردی است که شاید دیگر بازیکنی در رئال نتواند به آن دست یابد. او در ادامه فصل حتی این فرصت را دارد تا با زدن گل های بیشتر، به این آمار استثنایی خود اضافه کند.
رونالدو از سال 2009 که به رئال مادرید پیوست، 26439 دقیقه برای این تیم به میدان رفته و تا به امروز، 40 درصد گل های رئال را به ثمر رسانده است: 323 گل از 794 گل. در این 6 فصل، به کمک او، رئال مادرید معمولا قوی ترین خط حمله اروپا را از آن خود کرده است. 

رونالدو 220 گل را با پای راست، 55 گل را با پای چپ، 47 گل را با ضربه سر و 1 گل نیز با دست(مقابل بیلبائو) به ثمر رسانده است. از این 323 گل، 60 گل از روی نقطه پنالتی به ثبت رسیده و او تنها 7 پنالتی را در مدت زمان حضورش در رئال از دست داده است.

25 گل او نیز از روی ضربات آزاد به ثمر رسیده و باید گفت که شاید تنها آمار نه چندان خوب رونالدو در رئال، به همین ضربات بر می گردد. او از 82 ضربه آزادی که اخیرا روانه دروازه حریفان کرده، تنها دو بار موفق به گلزنی شده است که در نوع خود عجیب جلوه می کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مهر ۹۴ ، ۱۴:۱۴
سامان

 در تالار افتخارات ورزشگاه برنابئو، از سوی باشگاه رئال مادرید، تقدیر ویژه ای از کریستیانو رونالدو بخاطر ثبت رکورد ویژه اش به عمل آمد.


رونالدو پس از زدن دو گل به مالمو، بطور مشترک با رائول، به برترین گلزن تاریخ رئال بدل شد و احتمالا در یکی دو بازی آینده، این رکورد را به تنهایی از آن خود خواهد کرد. 

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، در مراسم تقدیر از رونالدو گفت:" ما باشگاهی هستیم برای فتح غیرممکن ها به کمک ستارگانی چون کریستیانو رونالدو. امروز رونالدو موفق شد به افقی که کسی تصورش را نمی کرد، دست یابد. 
او وقتی سال 2009 به رئال مادرید پیوست،بدون شک به الگویی برای سایرین، چه در داخل و چه در بیرون زمین بدل شد. او همواره برای کسب پیروزی می جنگد. 
رونالدو؛ در رئال مادرید تو را می ستایند و عاشقانه و از ته قلب دوستت دارند. تو برای همه عاشقان فوتبال و همه کسانی که می خواهند قدم در راه ورزش بگذارند، یک الگو هستی. تو با این تعداد گلی که به ثمر رساندی، موفق شدی رکورد تمام بازیکنان بزرگ رئال را پشت سر بگذاری و اکنون یکی از افسانه های رئال مادرید هستی."
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مهر ۹۴ ، ۱۴:۱۳
سامان