Real Madrid

اخبار رئال مادرید

Real Madrid

اخبار رئال مادرید

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
بازی بعدی
بازی قبلی
افتخارات

آخرین مطالب

۳۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

به نظر می رسد که رئال مادرید برای این که پس از یک فصل ناکام به روزهای خوبش بازگردد در پنجره نقل و انتقالات روزهای شلوغی را در پیش داشته باشد.

پس از این که رئال در فصل گذشته به فتح سوپر کاپ اروپا و جام باشگاه های جهان بسنده کرد کارلو آنچلوتی از سمتش برکنار شد و حالا رافا بنیتز به عنوان مربی جدید و فلورنتینو پرز رئیس باشگاه قصد دارند تغییراتی در ترکیب تیم ایجاد کنند به ویژه این که پرز ورود بنیتز را شروع یک دوره جدید نامیده است.

مشاهده فعالیت های رئال در بازار نقل و انتقالات در این تابستان جالب خواهد بود. با توجه به سابقه مربیگری بنیتز احتمالا او ترکیب تیم را نامتعادل می داند. مردی که در باتدبیربودن شهرت دارد و همیشه دفاع تیم هایش را به خوبی سازمان دهی می کند احتمالا در فکر این است که قدرت دفاعی رئال مادرید را تقویت کند. ولی با این حال همه این ها بستگی به این دارد که پرز- کسی که در دوره ریاست خود در دخالت در نقل و انتقالات همواره ثابت قدم بوده- تا چه حد به او اختیار می دهد.

رئال مادرید چه بازیکنانی را به خدمت می گیرد؟ چه کسانی هدف های احتمالی باشگاه هستند؟

در این جا نگاهی می اندازیم به سه بازیکنی که حرف و حدیث هایی مبنی بر پیوستن آن ها به رئال مادرید وجود دارد.


جفری کوندوگبیا

پست: هافبک دفاعی

باشگاه: موناکو

سن: 22

ارزش تخمینی: 20 میلیون پوند

پس از پشت سر گذاشتن یک فصل تحسین برانگیز در لیگ 1 و چمپیونزلیگ، جفری کوندوگبیا بازیکنی است که در این تابستان بسیاری از تیم ها خواهان او خواهند بود. این بازیکن فرانسوی یک هافبک دفاعی است که هم از نظر فیزیکی و هم تکنیکی دارای قابلیت های خوبی است.

بدون توپ خستگی ناپذیر است، یک تکل کننده قوی است و به سرعت می تواند واکنش نشان دهد. این قابلیت ها او را به یکی از مهره های کلیدی تیم لئوناردو جاردیم در فصل 15-2014 تبدیل کرد. کار با توپ او نیز بسیار خوب است. او به خوبی می تواند در یک سوم پایانی زمین بازیکنان دیگر را تغذیه کند. قدرت حفظ توپ بالایی نیز دارد. از نظر تاکتیکی باید بهتر شود زیرا اکنون او صرفا با اتکا به قدرت بدنی و مهارت های فیزیکی خود بازی می کند. قابلیت هایی که هم در دفاع و هم در بازیسازی دارد باعث شده که این جوان 22 ساله در این تابستان پیشنهادهای زیادی را از تیم های مختلف داشته باشد.

طبق آمار سایت اسکواکا، این ملی پوش فرانسوی در هر 90 دقیقه میانگین 2.88 تکل موفق و 2.69 توپ ربایی داشته، در بیش از 60 درصد دوئل ها موفق بوده و 86 درصد از پاس هایش سالم بوده است. این آمار قابل قیاس با آمار بازیکن های برجسته ای که از نظر استیل و قدو قامت شبیه او هستند مانند نمانیا ماتیچ و مورگان شنیدرلین می باشد.

به گزارش آس رئال مادرید تحقیقاتی را درباره این بازیکن آغاز کرده و در صورت خرید این بازیکن، غول های اسپانیایی از مهارت های چندگانه وقابلیت های فیزیکی او در قلب ترکیب تیم بسیار سود خواهند برد.


آرتورو ویدال

پست: هافبک میانی

باشگاه: یوونتوس

سن: 28

ارزش تخمینی: 30 میلیون پوند

“من در پست خودم بهترین بازیکن جهان هستم.” این صحبت آرتورو ویدال در ژانویه 2014 است.  این یک اظهارنظر جسورانه از مرد شیلیایی است و هرچند بسیاری با این حرف او کاملا موافق نیستند اما مسلما هرجا که صحبت از بازیکنان زبده در پست هافبک میانی می شود صحبت از او هم به میان می آید.

ستاره یوونتوس بازیکنی همه فن حریف است. در دفاع پر قدرت و پر جنب و جوش است و در گل زنی و خلق موقعیت نیز بسیار تواناست.  در فصل 13-2012 بود که او به خوبی پویایی بازی خود هم در دفاع و هم در حمله را به نمایش گذاشت. در مجموع رقابت ها، او 15 گل و 11 پاس گل داشت و هم چنین از قدرت بدنی خود برای تقویت دفاع بانوی پیر استفاده می کرد به طوری که در آن فصل یوونتوس در38 بازی در لیگ فقط 24 گل دریافت کرد. او به راحتی می تواند هم به عنوان هافبک میانی و هم به عنوان هافبک تهاجمی ایفای نقش کند و در شیوه بازی او تنوع زیادی وجود دارد و برای ترکیب قدرتمند رئال مادرید بسیار مناسب است.

جوزپه ماروتا مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس اعلام کرده که انتظار دارد سفیدپوشان در این تابستان به ویدال پیشنهاد بدهند.


داوید دخیا

پست: دروازه بان

باشگاه: منچستریونایتد

سن: 24

ارزش تخمینی: 25 میلیون پوند

فصل 15-2014 فصلی فوق العاده برای دخیا بود زیرا او توانست برای دومین سال پیاپی بازیکن سال منچستریونایتد لقب گیرد. مرد اسپانیایی اکنون به یکی از بهترین توپ گیرهای جهان تبدیل شده است. واکنش های عالی و مهارت های بالایی دارد و همین ویژگی ها باعث شده که سیوهای خیره کننده زیادی داشته باشد.

در لیگ جزیره او در همه بازی ها به جز یک بازی در ترکیب اصلی قرار گرفت و 36 گل دریافت کرد. اگر توجه داشته باشیم که دفاع منچستر در طول فصل به دلیل ناآمادگی و مصدومیت ها تغییرات فراوانی را به خود دید این آمار خیلی خوب است. دخیا هم چنین توپ را به خوبی توزیع می کند و طبق آمار اسکواکا دقت توزیع توپ او در فصل 15-2014، 69 درصد بوده است که این آمار بسیار بهتر از آمار دروازه بانان برجسته لیگ برتر مانند کورتوا و جو هارت است. تنها ضعفی که او دارد در سانترها و شروع مجددهاست. به دلیل جثه کوچکتری که نسبت به کورتوا و جو هارت دارد نمی تواند به خوبی آن ها بر محوطه جریمه تسلط داشته باشد ولی به جای آن می تواند با واکنش های خوبش از دروازه محافظت کند.

به گزارش تلوزیون اسپانیا انتقال دخیا به رئال مادرید قریب الوقوع است.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۴
سامان

داوید دخیا متقاعد شده است تا برای قطعی کردن انتقالش به رئال مادرید، قدم نهایی را بردارد.


این قدم نهایی در انگلیس، نوشتن یک درخواست کتبی برای جدایی از باشگاه است. دخیا قصد دارد این نامه جدایی را نوشته و در اختیار مدیران یونایتد قرار دهد. بدین ترتیب او از تمایل قطعی خود برای انتقال به رئال مادرید خبر خواهد داد. این درخواست انتقال، ممکن است طی روزهای آتی به دست اد وودوارد، نایب رئیس منچستریونایتد برسد. 

نشریه سان با انتشار این گزارش نوشته است که منچستری ها برای جدایی دخیا، 35 میلیون یورو از رئال مادرید می خواهند. این در حالی است که رئالی ها با ژرژ مندس، ایجنت دخیا بر سر قراردادی 5 ساله با حقوق سالانه 9 میلیون یورو به توافق کامل دست یافته اند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۰۲
سامان

مدیران رئال مادرید که تیمشان فصل گذشته با بحران مصدومیت های متوالی ستارگانش روبرو شد، تحولاتی اساسی در تیم پزشکی باشگاه ایجاد کردند.

بخش اصلی این تغییر و تحول، به بازگشت دکتر "ژیمو ماس" بر می گردد. ژیمو ماس تابستان گذشته به دلایل شخصی رئال را به مقصد لوانته ترک کرد. او که بسیار مورد اعتماد بازیکنان قرار داشت و قدرت و شخصیت بالای او زبانزد است، در صفحه فیسبوک خود اعلام کرد که با حل مشکلاش، قرارداد جدیدی با رئال مادرید امضا کرده است. جالب اینجاست که هنوز 4 سال از قرارداد دکتر ژیمو با لوانته باقی مانده بود. 

طبق گزارش منایع اسپانیایی، دکتر خسوس اولمو(رئیس پیشین)، در تیم پزشکی حفظ خواهد شد ولی رتبه او تنزل پیدا خواهد کرد. رئالی ها امیدوارند که با این تغییر و تحول، مصدومان این تیم برای مداوا تصمیم به رفتن به کشورهای دیگر نگیرند و به پزشکان باشگاه اعتماد کنند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۰۱
سامان

جفری کندوگبیا، ستاره خط میانی موناکو، گزینه مورد علاقه رافا بنیتس برای خط میانی رئال مادرید محسوب می شود.

AS در گزارشی ادعا کرده بود که از بین ویدال یا کندوگبیا، یکی در نقل و انتقالات تابستانی به رئال خواهد پیوست. امروز این نشریه در گزارشی دیگر، خبر از تماس نمایندگان رئال با باشگاه موناکو برای تحقیق در مورد شرایط جذب کندوگبیا داده است. گویا این بازیکن، بیش از ویدال مورد توجه رافا بنیتس، مربی جدید رئال قرار دارد. 

کندوگبیا سال 2013 نیز زمانیکه در سویا بازی می کرد، مورد توجه رئال مادرید قرار داشت اما این موناکو بود که با پرداخت 20 میلیون یورو رقم فسخ قرارداد این بازیکن، او را از سویا خریداری کرد. در عوض رئالی ها 38 میلیون برای ایارامندی پرداخت کردند. خریدی که به هیچ عنوان جواب ندارد. 
کندوگبیا با 1.88 متر قد و فیزیکی عالی، می تواند مکمل بسیار خوبی برای کروس و مودریچ در خط میانی رئال مادرید باشد. او با موناکو تا سال 2018 قرارداد دارد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۰۰
سامان


کریستیانو رونالدو در مقابل ارمنستان 36مین هت تریک دوران فوتبال خود را به ثبت رساند.

ستاره پرتغالی حالا فقط یک هت تریک تا دیکسی دین ، بازیکن دهه 30 تیم ملی انگلیس با 37 هت تریک فاصله دارد. رونالدو حالا فقط یک هت تریک تا ثبت شدن در تاریخ فوتبال فاصله دارد.

رونالدو در مقابل ارمنستان تبدیل به اولین بازیکن تاریخ پرتغال شد که در مراحل راهیابی به یورو گلزنی می کند. رونالدو در عرصه ملی در بازیهای رسمی (بدون احتساب بازی دوستانه) 44 گله شد یعنی دو برابر بیش از مسی که در تیم ملی آرژانتین 21 گل زده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۵۷
سامان

رئال مادرید بالاتر از بارسلونا، همچنان در رنکینگ یوفا به عنوان بهترین تیم اروپا محسوب می شود.


رئال مادرید در 5 سال گذشته، با جمع آوری بیشترین امتیازات ممکن، همچنان عنوان بهترین تیم اروپا را در اختیار خود دارد و بارسلونا در مکان دوم قرار دارد. بارسا در فصل گذشته موفق شد همه عناوین ممکن را کسب کند و 5000 امتیاز نیز بیشتر از رئال جمع آوری کرد ولی این امتیازات برای پیشی گرفتن بارسلونا کافی نبودند. 

در این رده بندی، بایرن مونیخ در رده سوم قرار دارد. یوونتوس که فصل گذشته به فینال لیگ قهرمانان نیز صعود کرد، در رده 14 این رنکینگ قرار دارد.

 10 تیم برتر اروپا در رده بندی یوفا به شرح زیر هستند :

رئال مادرید با 171999 امتیاز

بارسلونا با 164999 امتیاز

بایرن مونیخ با 154883 امتیاز

چلسی با 142078 امتیاز

اتلتیکو مادرید با 120999 امتیاز

بنفیکا با 118276 امتیاز

شالکه با 111883 امتیاز

پورتو با 111276 امتیاز

آرسنال با 110078 امتیاز

منچستریونایتد با 103078 امتیاز
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۶
سامان

رئال مادرید تابستان امسال برای انجام بازی های تدارکاتی، به جای آمریکا راهی استرالیا و چین خواهد شد.


چند سالی بود که رئال مادرید اردوی پیش فصل خود را در آمریکا برگزار می کرد اما این سنت امسال شکسته شد و رئال راهی تور آسیا اقیانوسیه خواهد شد. رئالی ها برای انجام 4 بازی در تورنمنت بین المللی "چمپیونزکاپ"، ابتدا به ملبورن استرالیا سفر خواهند کرد و در تاریخ های 18 و 24 جولای، در ساعت 11 و 12 به وقت اسپانیا، مقابل آاس رم و منچسترسیتی قرار خوهند گرفت.محل برگزاری هر دو بازی، ورزشگاه کریکت گراند ملبورن(محل برگزاری بازی تاریخی ایران-استرالیا) است.

سپس کاروان رئال به چین خواهد رفت و در تاریخ های 27 و 30 جولای، مقابل اینتر و آث میلان بازی خواهد کرد. پس از به پایان رسیدن این تور، رئالی ها برای شرکت در تورنمنت آئودی کاپ، در اوایل آگوست به مونیخ خواهند رفت و در آلیانس آرنا مقابل تاتنهام قرار خواهند گرفت. بازی بعدی رئال در این تورنمنت، مقابل بایرن یا آث میلان خواهد بود. 

نکته جالب توجه اینجاست که با وجود فاصله 20 روزه آخرین بازی دوستانه رئال تا شروع لالیگا، جام سانتیاگو برنابئو که از سال 1979 به غیر از دو سال همیشه برگزار شده، پیش بینی نشده است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۵
سامان

بنیتس در اواسط صحبت هایش در این مراسم، به شدت بغض کرد و نتوانست برای لحظاتی به سخنرانی خود ادامه دهد. حاضران در این لحظه به شدت او را تشویق کردند.






۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۱۳
سامان

رافا بنیتس امروز بصورت رسمی به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید برگزیده شد و به هواداران و رسانه ها معرفی شد.


رافا بنیتس که به همراه بوتراگنیو در نشست خبری پس از مراسم معارفه خود شرکت کرده بود، در گفتگو با خبرنگاران پرتعداد حاضر در سالن کنفرانس گفت :

اعلام حمایت بازیکنان رئال از آنچلوتی

بازیکنان باید حمایت و دلجویی خود از آنچلوتی را نشان می دادند. امیدوارم روزی که من هم از رئال می روم، چنین حمایتی را از خودم شاهد باشم. 

تغییر پست رونالدو و بیل امکانپذیر است؟


سوای هر چیزی، باید ابتدا ایده های تاکتیکی ام را برای بازیکنان روشن کنم. خیلی ها می گویند که من مربی ای دفاعی هستم ولی در ناپولی امسال در همه رقابت ها 104 گل به ثمر رساندیم. یک تیم با کیفیت باید هم تهاجمی بازی کند. برای یک مربی، داشتن این همه بازیکن خوب یک مزیت است. با داشتن چنین مجموعه ای نگران این نیستم که کدام بازیکن را در چه پستی بکار بگیرم یا چه کسانی بازی کنند.

از رئال مورینیو خوشتان می آید یا رئال آنچلوتی؟

نباید در مورد مربیان سابق باشگاه اظهارنظر کنم. رئال مادریدی از نظر من محبوب است که همیشه برنده می شود. روی این مجموعه ای که در اختیارم است حساب باز کرده ام و چشم به آینده دارم.

تیم های پایه ای باشگاه


وظیفه من هدایت تیم اول باشگاه است ولی خیلی خوب کار با تیم های پایه ای را می دانم و در رئال، مدت ها به این کار مشغول بودم. به تیم های پایه ای نظارت خواهم داشت؛ همانطور که در لیورپول چنین کاری را انجام می دادم. به زودی با زیدان صحبت خواهم کرد و در مورد تیم دوم از او اطلاعات می گیرم.

در رئال شما، بازیکنان همیشه ثابت و بدون بحث وجود خواهند داشت؟


معتقدم که بازیکنان رئال، همه بازیکنانی خوب و ارزشمند هستند. تصمیم گیری در این مورد که چه کسانی فیکس بازی کنند به همان مقطع و بازی پیش رو بستگی دارد. مهم صلاح و منفعت تیم است.

دستیاران شما

دستیارانم اینجا هستند. فابیو پکیا و آنتونیو گومز دستیاران من در رئال خواهند بود. ژاوی والرو،مربی دروازه بان ها و پاکو دی میگل، مربی بدنساز. همه اینها تحصیلات خوب آکادمیک دارند.

شایعات آمدن دخیا به رئال 


تیم خوبی در اختیار دارم و اینجا در مورد شخص خاصی صحبت نخواهم کرد. ابتدا باید عملکرد بازیکنان در فصل گذشته را آنالیز کنیم و سپس در مورد آینده و بازیکنان جدید تصمیم گیری شود.
 
کلید بازگشت به جاده پیروزی

کلید این مساله در دست بازیکنان است. سعی می کنم یک ساختار درست روی یک متد خوب ایجاد کنم ولی نقش اصلی را بازیکنان ایفا خواهند کرد.

محکوم به قهرمانی در لالیگایید؟

تیمی مثل رئال در انتهای هر فصل، باید شانس قهرمانی در همه جام ها را داشته باشد. رئال در هر بازی باید پیروز شود. برخی مواقع ممکن است به این هدف نرسیم اما ایده تیم باید همیشه پیروز شدن باشد. از همان بازی اول با همین هدف وارد مسابقات خواهیم شد. رئال من، تیمی جذاب و هجومی خواهد بود و در همه بازی ها برای پیروزی به میدان خواهد رفت.
 
جذب رحیم استرلینگ

استرلینگ بازیکن لیورپول است و درست نیست در مورد او صحبت کنم. 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۱۲
سامان