Real Madrid

اخبار رئال مادرید

Real Madrid

اخبار رئال مادرید

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
بازی بعدی
بازی قبلی
افتخارات

دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۵۳ ق.ظ

۰

آس: انتقال خامس با ۸۰ میلیون نهایی شد

دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۵۳ ق.ظ

روزنامه آس از نهایی شدن انتقال خامس رودریگز با ۸۰ میلیون یورو خبر داد. این منبع گزارش داد که در روزهای آتی این خبر رسمی می شود.در حال حاضر فقط نهایی کردن آخرین جزئیات و بندهای قرارداد باقی مانده است.

تا پایان هفته بازیکن کلمبیایی در برنابئو معارفه می شود. پرز و خوزه آنخل سفر خود به لس آنجلس به همراه تیم را چند روز به تعویق انداختند تا این خرید را نهایی کنند. خامس به همراه ناواس، واران و بنزما پس از معارفه شدنش در روز دهم مرداد به تیم اضافه می شود.

خامس امروز در مادرید بود. او با پروازی از مدلین به مادرید آمد تا از آن جا راهی نیس شو و به اردوی موناکو ملحق شود. او نمی خواست به اردوی موناکو ملحق شود اما در نهایت این کار را با دو هدف انجام داد : اول این که انتقالش به رئال نهایی شود و دوم این که با هم تیمی ها وداع کند.

او که با همسرش به مادرید سفر کرده بود، با استقبال گرم هواداران مواجه شد. هواداران از او می پرسیدند:” به مادرید می روی تا قراردادت را امضا کنی ؟” اما او جواب نمی داد و فقط لبخند می زد. او حالا در اردوی موناکوست اما منتظر است تا خورخه مندس انتقالش را نهایی کند.همه چیز برای معارفه خامس با شماره ۱۰ مهیاست. او دومین خرید رسمی فصل خواهد بود. سومین خرید هم کیلور ناواس است. سه ستاره بزرگ جام جهانی رئالی شدند…


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۳۰
سامان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی