Real Madrid

اخبار رئال مادرید

Real Madrid

اخبار رئال مادرید

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
بازی بعدی
بازی قبلی
افتخارات

چهارشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۰۶ ق.ظ

۰

خامس:”امیدوارم در بازی برگشت گل بزنم”

چهارشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۰۶ ق.ظ

خامس رودریگز ، در مقابل اتلتیکو موفق به زدن اولین گل خود با پیراهن رئال شد.

اولین بازی در برنابئو:” خیلی خوشحالم. این یک روز رویایی بود. خوشحالم که توانستم گل بزنم اما همه چیز خوب نبود. دوست داشتم پیروز میدان باشم. اما به دنبا لانتقام خواهیم بود و می خواهیم در بازی برگشت پیروز شویم.”

بازی برگشت :” آنها فضاها را بسته بودند و می خواستند ضد حمله بزنند. ما باید به خوبی تمرین کنیم و در بزی جمعه برنده شویم. در بازی برگشت باید صبور باشیم و از فرصت های خود ستفده کنیم. باید آرامش داشته باشیم. آنها به رئال خیلی احترام می گذدرند. شانس زیادی رای قهرمانی داریم.”

تکرار گلزنی در کالدرون :” امیدوارم، فقط می خواهم به پیروزی تیم کمک کنم.”

پست جدید به عنوات بال کناری:” من هر جا که مربی خبواهد بازی می کنم. می توانم در پست های متفاوتی بازی کنم و هر جا که مربی بخواهد حاضرم بازی کنم.”

سازگار با دی ماریا ؟” مسلما من و او با هم سازگار هستیم. حضور در کنار بازیکنان بزرگ همیشه خوب است. او بازیکن بزرگی است.”

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۹
سامان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی