Real Madrid

اخبار رئال مادرید

Real Madrid

اخبار رئال مادرید

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
بازی بعدی
بازی قبلی
افتخارات

چهارشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۲۵ ب.ظ

۰

گرت بیل، قهرمان ولز در بازی برابر آندورا

چهارشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۲۵ ب.ظ

بازیکن گران‌قیمت رئال مادرید دو بار گلزنی کرد تا تیم کریس کولمن یک پیروزی ارزشمند خارج از خانه را در اولین بازی خود در دور انتخابی رقابت‌های یورو 2016 به‌دست بیاورد.



 گل دقیقه‌ی ۶ میزبان کم نام و نشان که از سال ۲۰۰۰ تا به حال در ۸۲ بازی انتخابی تنها ۵ امتیاز به‌دست آورده است، می‌رفت تا امیدهای تیم کریس کولمن را به خطر بیاندازد. اما بازیکن «کهکشانی» ولزی‌ها خیلی زود با یک ضربه‌ی سر بازی را به تساوی کشاند و در فاصله‌ی ۹ دقیقه به پایان نیز با یک ضربه‌ی آزاد قوس‌دار پیروزی را برای تیم ملی کشورش در برابر تیم ۱۹۹ رده‌بندی فیفا قطعی کرد.

در حالی که از هر گروه دو تیم به صورت مستقیم و یک تیم با شرکت در دیدار پلی‌آف شانس حضور در دور پایانی رقابت‌ها را دارند، بهترین فرصت برای ولز فراهم شده است تا برای اولین بار از سال ۱۹۵۸ در یک تورنمنت معتبر حضور پیدا کند.

تنها نکته‌ی منفی این دیدار برای ولزی‌ها مصدومیت آرون رمزی در وقت‌های تلف‌شده‌ی بازی بود که موجب شد تا او لنگ‌لنگان زمین بازی را ترک کند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۹
سامان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی