Real Madrid

اخبار رئال مادرید

Real Madrid

اخبار رئال مادرید

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
بازی بعدی
بازی قبلی
افتخارات

شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۳، ۰۵:۲۲ ب.ظ

۱

لوانته-رئال مادرید

شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۳، ۰۵:۲۲ ب.ظ

دو تیم لوانته و رئال مادرید، امشب در ورزشگاه کویداد شهر والنسیا در هفته ی هشتم لالیگا به مصاف یکدیگر می‌روند.




 رئال عملکرد خیره کننده ای در بازی های اخیر خود داشته و مسلما نمی‌خواهد از جمع مدعیان قهرمانی عقب بیفتد.

لوانته

لوانته شروع خوبی در لالیگا نداشته و در 7 بازی خود، تنها موفق به کسب 5 امتیاز شده است.تنها پیروزی آنها به دیدار مقابل گرانادا باز می‌گردد که موفق شدند در خارج خانه، 1-0 پیروز شوند. لوانته همچنین نتیجه ضعیفی مثل شکست خانگی 5-0 مقابل بارسلونا را نیز در این فصل تجربه کرده است. 3 بازی خانگی اخیر را نیز با شکست پشت سر گذاشته اند. در 9 بازی انجام شده بین دو تیم، تنها در یک بازی لوانته موفق به پیروزی شد که در آن بازی، سامی خدیرا اخراج شد و لوانته موفق شد 1-0 پیروز شود.

رئال مادرید

شاگردان آنچلوتی، عملکرد خیره کننده ای در هفته های اخیر داشته اند. در حقیقت، آنها در 5 بازی اخیر خود در رقابت‌های مختلف، موفق به پیروزی در هر 5 بازی شده اند و 22 گل به ثمر رسانده‌اند. چهار بازی لالیگایی اخیر آنها نیز با پیروزی پشت سر گذاشته شده و مقابل اتلتیکو، متحمل شکست شده‌اند. رونالدو بسیار آماده است و در 6 بازی، 13 گل برای رئال به ثمر رسانده است.او همچنین در 9 بازی مقابل لوانته، 10 گل به ثمر رسانده است. فیکس شدن کیلور ناواس مقابل تیم سابقش دور از ذهن می‌رسد و بعید است آنچلوتی پس از حمایت‌هایی که از کاسیاس انجام داد، او را نیمکت نشین کند. 5 بازی اخیر دو تیم با 5 پیروزی برای رئال همراه بوده و سپیدپوشان در این 5 بازی، 17 گل به ثمر رسانده‌اند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۶
سامان

نظرات  (۱)

۲۶ مهر ۹۳ ، ۱۷:۲۶ پسر ایرونی
وب خوبی داری موفق تبادل لینکی من رو با نام استاتوس های فیس بوکی لینک کن خبر بده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی