Real Madrid

اخبار رئال مادرید

Real Madrid

اخبار رئال مادرید

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
بازی بعدی
بازی قبلی
افتخارات

دوشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۰۶:۰۰ ب.ظ

۰

آنچلوتی:مطمئنم که رونالدوبه منچسترنمی رود

دوشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۰۶:۰۰ ب.ظ

سرمربی رئال مادرید در مصاحبه با نشریه"سان"، ادعا کرد که رونالدو فوتبالش را در رئال مادرید تمام خواهد کرد.




به فاصله دو روز مانده به جدال حساس رئال مادرید در مقابل لیورپول، نشریه "SUN"، با کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید مصاحبه ای ترتیب داد که چکیده آن در زیر می آید:

وابستگی رئال به رونالدو

واضح است که چنینی چیزی صحت دارد و ما به کریستیانو وابسته ایم.اگر رئال، رونالدو را از دست بدهد در واقع بازیکنی را از دست داده که در هر بازی می تواند حداقل یک گل بزند.

رونالدو از رئال مادرید خواهد رفت؟

هر شخصی می تواند نظر خودش را داشته باشد اما در حال حاضر رونالدو بهترین بازیکن دنیاست. چرا رئال باید بهترین بازیکن دنیا را از دست بدهد؟از دست دادن رونالدو، فقدان بزرگی برای رئال خواهد بود.این اتفاق نمی افتد و 100 درصد مطمئنم که رونالدو فصل به به منچستریونایتد نمی رود و در رئال خواهد ماند.

فکر نمی کنید این تصور شما غلط باشد؟

(می خندد)نه، 100 در صد از این مساله مطمئنم.رونالدو در رئال خوشحال است.هواداران هم به شدت به او علاقه دارند.باشگاه از اینکه بهترین بازیکن دنیا را در اختیار دارد خوشحال است.ارتباط دو جانبه خوبی وجود دارد و رونالدو فوتبالش را در رئال تمام خواهد کرد.


شما معتقدید که رئال با داشتن رونالدو، همیشه یک گل از حریفان جلو است. با این تفسیر، شما را باید در مقابل لیورپول از پیش برنده بدانیم؟


نمی دانم در این بازی چه اتفاقی می افتد. ممکن است رونالدو گل بزند اما  2-1 یا 3-2 ببازیم.اما آمار، خود بیانگر همه چیز است. کریستیانو در 250 بازی، 280 گل زده است. با او ما همواره برتری ویژه ای بر رقبا داریم.اما یک تیم فوتبال به کمک همه بازیکنانش برای برتری نیاز دارد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۸
سامان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی