Real Madrid

اخبار رئال مادرید

Real Madrid

اخبار رئال مادرید

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
بازی بعدی
بازی قبلی
افتخارات

دوشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۰۵:۵۶ ب.ظ

۰

برندن راجرز، سرمربی لیورپول به تمجید از رئال مادرید پرداخت و گفت که سپیدپوشان ، از همه نظر در بهترین شرایط قرار دارند.




چهارشنبه شب، دو تیم رئال مادرید و لیورپول در ورزشگاه آنفیلد به مصاف یکدیگر خواهند رفت. راجرز، پیش از این دیدار، مصاحبه ای با مارکا انجام داد و در آن، به تمجید از رونالدو و رئال مادرید پرداخت.

تقابل با رئال مادرید در لیگ قهرمانان. آیا نقاط ضعف آنها را پیدا کرده اید و چه کاری انجام خواهید داد؟

آنها مثل همیشه، تیم قدرتمندی هستند. همه چیز دارند، تجربه ، بازیکنان بزرگ، سرعت، تکنیک و... تیم فوق‌العاده ای هستند و سرمربی بزرگی مثل آنچلوتی دارند که مرد خوبی است و شخصیت خوبی دارد. همچنین آنها قهرمان چمپیونزلیگ هستند و می‌خواهند از عنوان خود دفاع کنند.

روبرو شدن با تیمی که در ضد حملات یا پاس کاری در فضاهای کوچک قدرتمند است، چگونه چالشی است؟

بله، آنها استعدادهای فوق‌العاده ای در سرتاسر زمین دارد و همانطور که گفتید، بازیکنان تکنیکی دارند که در فضاهای کوچک خوب کار می‌کنند و وقتی فضا پیش رویشان باشد هم در ضد حملات خطرناک هستند زیرا بازیکنانی مثل رونالدو و بیل در این تیم توپ می‌زنند که می‌توانند در مسابقات دو ی 100 متر المپیک شرکت کنند.

کریستیانو، آیا تمرکز شما روی او خواهد بود؟

او بازیکن فوق‌العاده ای است. تغییراتش طی چند سال اخیر او را به یک گلزن قهار تبدیل کرده و فوق‌العاده بوده است. البته که باید روی او متمرکز بود ولی تمامی تیم فوق‌العاده هستند. مودریچ، کروس از لحاظ تکنیکی سطح بالایی دارند و می‌توانند پاس های کوتاه و بلند خوبی بدهند. همچنین من از زمان حضور سرجیو راموس در سویا، طرفدار او بودم. او از آنجا شروع کرد و حالا به جایی رسیده که بیش از 100 بازی ملی برای اسپانیا دارد. این دستاورد بزرگی است و او بازیکنی سریع و قدرتمند است و شخصیت جذابی دارد. خیلی او را دوست دارم.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۸
سامان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی