Real Madrid

اخبار رئال مادرید

Real Madrid

اخبار رئال مادرید

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
بازی بعدی
بازی قبلی
افتخارات

شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۱۴ ق.ظ

۰

آنچلوتی(2):نگران این همه تعریف از خودم هستم

شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۱۴ ق.ظ

رئال مادرید فردا در سانتیاگو برنابئو یازدهمین بازی فصل خود را مقابل رایووایکانو برگزار خواهد کرد. دیداری که می تواند به سیزدهمین برد متوالی کهکشانی ها در همه رقابت های این فصل منجر شود.



 به همین منظور کارلو انچلوتی ساعاتی پیش در نشست خبری این بازی شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت:

500 روز مانده به پایان قرار داد شما با رئال


از اینکه این همه از من تمجید می شود نگرانم. 500 روز دیگر باقی مانده و ممکن است هر اتفاقی بیفتد. تلاش داریم تا به همین روند خوب ادامه دهیم اما فوتبال همیشه روی مثبتش را به ما نشان نخواهد داد. ما با روزهای دشواری نیز روبرو خواهیم شد. می خواهم آسوده خاطر باشم و خیلی به این مسائل فکر نکنم.

مقایسه رونالدو با دی استفانو

معتقدم که قیاس درستی است.او شایسته این مهم است. برای ایجاد انگیزه در رونالدو برای کسب موفقیت های بیشتر در آینده، محرک خوبی است.

سبک خاص 2-4-4 شما

بازیکنان به این شیوه خو گرفته اند. در این سیستم، وظیفه بازپس گیری توپ فقط به عهده 4 هافبک ما نیست. کل تیم در دفاع مشارکت می کنند. رئال با این شیوه خیلی خوب بازی می کند. فداکاری بازیکنان درون زمین چه هنگام دفاع و چه هنگام حمله ستودنی است.

ایسکو 9 کاذب شماست؟

خیر. چنین تصمیمی ندارم.او می تواند کنار مودریچ و کروس در خط میانی بازی کند.بیش از اینکه به ایسکو به عنوان 9 کاذب و در جلوی زمین نگاه کنم، او را یک خط عقب تر و در خط میانی تصور می کنم.

دوندگی بالای خامس و ایسکو (متوسط 10 کیلومتر در هر بازی) در قیاس با بیل


در مورد دوندگی گرت بیل چه می توان گفت؟ او هم می داند که وظیفه اش چیست.برای بیل، دویدن در یک بازی مشکلی ندارد.تا ماه دسامبر به خیلی ها استراحت خواهم داد و استراحت کردن خامس و ایسکو هم کاملا طبیعی است.

شیوه بازی رئال با حضور گرت بیل

بیل در جناح راست فاز تهاجمی بازی خواهد کرد.کریستیانو هم در کنار او و در قسمت چپ زمین.هر دو بازیکن به تناوب جای خود را عوض می کنند.سبک بازی خامس و بیل متفاوت است. بیل میل هجومی و به عمق زدن بیشتری دارد.بیل را در جناح راست می گذارم چرا که اینگونه می تواند از قدرت شوتزنی خودش بهتر استفاده کند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۱۷
سامان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی