Real Madrid

اخبار رئال مادرید

Real Madrid

اخبار رئال مادرید

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
بازی بعدی
بازی قبلی
افتخارات

شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۵۱ ق.ظ

۰

بازی رئال مادرید-رایووایکانو

شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۵۱ ق.ظ





 

دو تیم رئال مادرید و رایو وایکانو، امشب در ورزشگاه سانتیاگوبرنابائو شهر مادرید در هفته ی یازدهم لالیگا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

شاگردان آنچلوتی با پیروزی هفته ی گذشته و شکست بارسلونا و سویا، صدر جدول را تصاحب کردند.

رئال مادرید

شاگردان آنچلوتی در فرم فوق‌العاده ای قرار دارند. 12 پیروزی پیاپی، حضور در صدر جدول لالیگا، 4 پیروزی پیاپی در لیگ قهرمانان و ... نشان دهنده ی آمادگی بسیار بالای رئال است. دو شکست مقابل سوسیداد و اتلتیکومادرید در اوایل فصل، باعث شد تا عده ای از آنچلوتی انتقاد کنند ولی عملکرد بسیار خوب در ادامه، حالا رئال را به بهترین تیم حال حاضر اروپا تبدیل کرده است. در این 12 بازی، رئال 47 گل به ثمر رسانده که حدود 3.9 گل در هر بازی است. همچنین رونالدو در 9 بازی لالیگا، 17 گل به ثمر رسانده و در صدر جدول قرار دارد.

رایووایکانو

رایو با کسب 11 امتیاز از 10 بازی، در رده ی دوازدهم جدول لالیگا قرار دارد. در 5 بازی اخیر خود، 3 شکست و 2 پیروزی به دست آورده اند و عملکردی نوسانی دارند. لئو باپتیستائو، در فرم خوبی قرار دارد و در 9 بازی، 6 گل به ثمر رسانده است. آمار رایو مقابل رئال به هیچ وجه خوب نیست. آنها در 12 بازی اخیر خود، شکست خورده اند و موفق به کسب حتی تساوی هم نشده اند. با این حال، آنها در 3 بازی اخیر خارج از خانه ی خود موفق به کسب پیروزی شده اند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۱۷
سامان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی