Real Madrid

اخبار رئال مادرید

Real Madrid

اخبار رئال مادرید

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
بازی بعدی
بازی قبلی
افتخارات

جمعه, ۳۰ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۱۱ ق.ظ

۰

آنچلوتی(3):هیچ نیازی به خرید بازیکن نداریم

جمعه, ۳۰ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۱۱ ق.ظ

کارلو آنچلوتی در دومین فصل فعالیتش در رئال مادرید پس از یک شروع ضعیف، حالا روند کاملا مثبتی را طی می کند و تیمش صدرنشین حال حاضر لالیگاست.




مصدومیت نابهنگام مودریچ خبر بدی بود که کارلتو در ابتدای هفته دریافت کرد. این ستاره کروات حداقل سه ماه به دور از میادین خواهد ماند. آنچلوتی شب گذشته در مصاحبه با رادیو ملی اسپانیا به سوالات متعددی پاسخ گفت. بخش پایانی این مصاحبه در زیر می آید :

حاشیه های دعوت نشدن دیگو کاستا به تیم اسپانیا

فکر می کنم در این مورد کمی مبالغه شد. دل بوسکه مثل همیشه تصمیم درستی گرفت. کاستا به تازگی از مصدومیت رها شده و درستش همین بود که برای این دو بازی به تیم ملی نمی آمد تا استراحت بیشتری داشته باشد.

کریستیانو چندی پیش گفته بود که می خواهد سالها در رئال بماند اما مسی در مورد آینده خود در بارسا با تردید صحبت کرد. نظر شما چیست؟

سه یا چهار سال اخیر در مورد رونالدو می گفتند که آینده او در رئال مبهم است و حالا در مورد مسی اینگونه صحبت خواهند کرد. این وضعیت می تواند هر لحظه و با یک مصاحبه دیگر تغییر کند.

در ابتدای این فصل، شما و تیمتان عصبی به نظر می رسیدید.


طبیعی بود. پیش فصل خوبی نداشتیم. بازیکنان به دلیل جام جهانی در مقاطع مختلفی به تیم اضافه شدند. از ابتدای آگوست نیز مسابقات متعددی برگزار کردیم. مسابقاتی همچون سوپرجام اروپا و اسپانیا که مهم بودند.در مجموع زمان کافی برای آماده سازی تیمم نداشتم و وضعیت بدنی بازیکنان خوب نبود. به همین دلیل نتوانستیم در ابتدای فصل نتایج خوبی بگیریم. اما در حال حاضر دیگر چنین مشکلی وجود ندارد.

در رئال مادرید صبر مدیران چندان زیاد نیست.

در یک باشگاه، همه ارکانش از بازیکن گرفته تا مدیر و مربی باید صبور باشند.وقتی از سوسیه داد و اتلتیکو شکست خوردیم، آرامش را در فلورنتینو پرز احساس کردم و همین مساله خیالم را راحت کرد. مدیر باشگاه مطمئن بود که من شرایط رئال را عوض خواهم کرد.این مساله برای من ارزش زیادی داشت.

هیچگاه مورد بازخواست قرار گرفته اید؟

خیر. در رئال همیشه حس خوبی داشته ام.حتی سال گذشته در ماه اکتبر که خوب نتیجه نمی گرفتیم هم فضای باشگاه توام با آرامش بود.

در میلان که بودید مدام از روی نیمکت بلند می شدید و با حرارت زیادی تیمتان را هدایت می کردید. در رئال آرامش بیشتری دارید. علت این امر چیست؟

چون تیم بهتری در اختیارم است. بازیکنانم عالی بازی می کنند و نیازی نمی بینم خیلی به کنار زمین بیایم. در هنگام بازی، بازیکنان روی مسابقه متمرکزند و خیلی کم به حرف های شما گوش می کنند. پیش از شروع بازی، همه نکات را گوشزد می کنم و با خیال راحت روی نیمکت می نشینم.بازیکنان را به زمین می فرستم و خیالم راحت است که وظایفشان را بدرستی انجام می دهند.

تا چه زمانی در رئال باقی خواهید ماند؟


الان نمی دانم ولی دوست دارم قراردادم را تمدید کنم. هنوز یک سال و نیم دیگر باقیست و وقت کافی در اختیار داریم. پیشنهادی رسمی از باشگاه به من نشده اما مشکلی نیست. گفتم که زمان زیادی به پایان قراردادم باقی مانده است.مشکل است که دیگر بتوانم تیمی به خوبی رئال را هدایت کنم.

واران چند روز پیش به جوان ترین کاپیتان تاریخ فرانسه بدل شد اما در تیم شما نیمکت نشین است.


واران می تواند بازیکن فیکس رئال باشد.مشکل اینجاست که بهترین زوج دفاعی دنیا در رئال حضور دارند : راموس و په په. واران سومین مدافع برتر دنیاست و چهارمی هم میراندا.در مورد پنجمی ترجیح می دهم صحبتی نکنم.

برای خرید زمستانی از پرز درخواستی داشته اید؟

خیر. هیچ نیازی به خرید بازیکن نداریم.برای جایگزینی مودریچ، بازیکنان مناسبی در اختیار داریم. آلوارو مدران هم بازیکن جوان و آینده داری است.با این بازیکنان، هیچ نیازی به خرید در بازار زمستانی نداریم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۳۰
سامان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی