Real Madrid

اخبار رئال مادرید

Real Madrid

اخبار رئال مادرید

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
بازی بعدی
بازی قبلی
افتخارات

جمعه, ۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۳۹ ب.ظ

۰

مارکا : اخراج بدنساز، شرط ماندن کارلتو

جمعه, ۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۳۹ ب.ظ

 

تا یک هفته پیش اخراج آنچلوتی از رئال مادرید قطعی بود اما او هنوز هم گزینه دوم است که البته شانس زیادی برای ماندن ندارد. حذف از نیمه نهایی چمپیونزلیگ و فصل بدون جام باعث شده است که کارلتو امید زیادی به ماندن نداشته باشد.
از پنجشنبه هفته گذشته ، پرز و خوزه آنخل سانچز بررسی ها را در مورد آینده مربی اتیالاییی انجا مدادند که هنوز تصمیم نهایی را اتخاذب نکرده اند. گزینه های مختلفی مپطرح هستند که بنیتز و کلوپ دو گزینه ای هستند که بیشترین شانس را دارند اما هیچ کدام نظر پرز را جلب نکرده اند.
همچنان احتمال ماندن آنچلوتی کم نیست. اما کارلتو باید در صورت ماندن در رئال برخی از شروطی که باشگاه برایش خواهد گذاشت را بپذیرد.
اولین و مهمترین شرط اخراج مربی بدنساز باشگاه یعنی جیووانی مائوری است. مائوری مثل وچی که مربی دروازه بان هاست قریب به 18 سال با آنچلوتی کار کرده است. سال گذشته پابلو لاسو ، سرمربی تیم بسکتبال رئال هم با شرایط مشابهی مواجه شده بود. باشگاه برای او این شرط را گذاشت تا در صورتی می تواند در رئال بماند که دستیارانش برکنار شوند. لاسو این شرط را پذیرفت و تیمش یکشنبه گذدشته قهرمان اروپا شد.
مسلما این شرط مشکلی برای آنچلوتی است اما باشگاه در این مورد کاملا انعطاف  ناپذیر است. سران رئال اعتقاد دارند که یکی از مشکلات اصلی تیم در این فصل مصدومیت های پرشمار بودند و بدنسازان عملکرد خوبی نداشته اند.  باشگاه می خواهد که روند تمرینات کاملا زیر نظر بدنسازانی باشد که با نظر آنها انتخاب می شود. البته سران رئال از شمار تعطیلی هایی که آنچلوتی برای تیم در نظر می گیرد هم راضی نیستند و اعتقاد دارند که مثل دوران مورینیو ، تیم باید تحت فشار باشد.
از سویی سران رئال به عدم توجه به بازیکنان ذخیره هم انتقاد دارند و معتقدند که این هم یکی از دلایل خستگی بوده است. البته آنها معتقدند که کارلتو در مورد بازیکنانی مثل خدیرا و کوئنت رائو که گه گداری بی تعصب بازی می کنند هم ببش از حد مماشات کرده است.
این نکات منفی کار آنچلوتی بود اما مسلما او نکات مثبت زیادی هم داشته است. تیمش در این مدت بازیهای هجومی و زیبایی مثل غلبه بر بارسا در برنابئو یا در هم کوبیدن لیورپول در آنفیلد داشت.  برای باشگاه همچنین قابل اهمیت است که همه بزرگان ترکیب رئالپشت کارلتو هستند و از این مربی حمایت می کنند.
در چنین شرایطی همچنان ماندن آنچلوتی منتفی نیست و فعلا هیچ کس در باشگاه نمی تواند ماندن یا نماندن وی را رد کند.

جیووانی مائوری ، گزینه اصلی
مائوری، سرپرست بدنساز های رئال مادرید توسط باشگاه به علت مصدومیت های پرشمار در مقاطع کلیدی فصل مقصر شناخته شده است. باشگاه هیچ علاقه ای به ادامه همکاری با وی ندارد.
آنچلوتی همیشه سعی کرده است که خستگی در میان بازیکنانش را انکار کند اما حقیقت این است که باشگاه نظر دیگری دارد. افت برخی بازیکنان در مقاطع پایانی فصل و مصدومیت ها چندان برای آنها خوشایند نبوده است. حتی اگر کارلو بماند هم مائوری نقشی در باشگاه نخواهد داشت.

کادری که کاملا عوض می شود
رئال مادرید برای فصل آینده در نظر دارد که کادر پزشکی و کادر بدنسازی باشگاه را کاملا عوض کند. تیم ثروتمندی برای رئال باید در هر پست بهترین ها را داشته باشد .
شمار بالای مصدومان در این فصل و خستگی بازیکنان در مقطع پایانی مسلما دلایلی داشته اند که نمی توان به صورت مستقیم آنچلوتی را در آن مقصر دانست. در سال 2006 رئال مادرید والتر دی سالوو ، یکی از بهترین بدنسازهای ورزشی
کادر پزشکی رئال هم در این فصل اختلافات شدیدی را پشت سر گذاشته اند و باشگاه می خواهد که این وضعیت را کاملا تغییر بدهد.

گزینه های دیگر
در مورد گزینه های دیگر در حال حاضر رافا بنیتز و ویورگن کلوپ بیشترین شانس را دارند. مربی اسپانیایی چندین بار پیش از این گزینه رئال بوده است. او اصالتی رئالی دارد و خوزه آنخل سانچز ، مدیر اجرایی باشگاه حامی اصلی اوست اما پرز بیشتر به مربی بورسیا نظر دارد.
اما در هر صورت هیچ کدام از این دو گزینه نظر باشگاه را  چندان جلب نکرده اند. دتر روزهای اخیر نونو سانتو ، اونای امری و مارسلینو هم به باشگاه پیشنهاد داده شده اند. گزینه میشل و زیدان هم عملا رد شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۱
سامان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی