Real Madrid

اخبار رئال مادرید

Real Madrid

اخبار رئال مادرید

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
بازی بعدی
بازی قبلی
افتخارات

سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۰۵ ب.ظ

۰

برنامه بازی های پیش فصل رئال اعلام شد

سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۰۵ ب.ظ

رئال مادرید تابستان امسال برای انجام بازی های تدارکاتی، به جای آمریکا راهی استرالیا و چین خواهد شد.


چند سالی بود که رئال مادرید اردوی پیش فصل خود را در آمریکا برگزار می کرد اما این سنت امسال شکسته شد و رئال راهی تور آسیا اقیانوسیه خواهد شد. رئالی ها برای انجام 4 بازی در تورنمنت بین المللی "چمپیونزکاپ"، ابتدا به ملبورن استرالیا سفر خواهند کرد و در تاریخ های 18 و 24 جولای، در ساعت 11 و 12 به وقت اسپانیا، مقابل آاس رم و منچسترسیتی قرار خوهند گرفت.محل برگزاری هر دو بازی، ورزشگاه کریکت گراند ملبورن(محل برگزاری بازی تاریخی ایران-استرالیا) است.

سپس کاروان رئال به چین خواهد رفت و در تاریخ های 27 و 30 جولای، مقابل اینتر و آث میلان بازی خواهد کرد. پس از به پایان رسیدن این تور، رئالی ها برای شرکت در تورنمنت آئودی کاپ، در اوایل آگوست به مونیخ خواهند رفت و در آلیانس آرنا مقابل تاتنهام قرار خواهند گرفت. بازی بعدی رئال در این تورنمنت، مقابل بایرن یا آث میلان خواهد بود. 

نکته جالب توجه اینجاست که با وجود فاصله 20 روزه آخرین بازی دوستانه رئال تا شروع لالیگا، جام سانتیاگو برنابئو که از سال 1979 به غیر از دو سال همیشه برگزار شده، پیش بینی نشده است.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۹
سامان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی