Real Madrid

اخبار رئال مادرید

Real Madrid

اخبار رئال مادرید

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
بازی بعدی
بازی قبلی
افتخارات

جمعه, ۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۰۲ ب.ظ

۰

تماس تلفنی فلورنتینو پرز با سرخیو راموس

جمعه, ۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۰۲ ب.ظ

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، پس از مشاهده تنش بی سابقه ایجاد شده بین باشگاه و سرخیو راموس، سرانجام تصمیم به تماس تلفنی با کاپیتان دوم تیمش گرفت.


"راموس خواهان جدایی از رئال مادرید شد"؛ این خبر تکان دهنده ای برای هواداران رئال مادرید بود که دو روز پیش پس از ملاقات این بازیکن با آنخل سانچس، مدیر داخلی رئال مادرید در رسانه های اسپانیایی اعلام شد. از منچستریونایتد به عنوان باشگاه خواهان راموس نام برده شده است. علت اختلافات بین راموس و رئال مادرید، مسائل مالی عنوان شده است. 

شب گذشته شبکه لاسستا ادعا کرد که فلورنتینو پرز با مشاهده وضع موجود با راموس تماس تلفنی گرفته و این دو برای دقایقی با یکدیگر بدون واسطه صحبت کرده اند. این خبر از سوی مارکا نیز تایید شده است. 
در این تماس تلفنی، راموس در ابتدا به انتقاد از پرز پرداخته و عنوان داشته است که به شدت از اتفاقات دو هفته اخیر ناراضی است. اینکه اخبار مربوط به تمدید قرارداد او در رسانه ها پخش شده و از سوی باشگاه، هیچ حمایتی از او به عمل نیامده است. 
راموس به پرز گفت که او به قولی که پس از فینال یورو 2012 و نیز فینال لیگ قهرمانان سال 2014 به وی داده بود عمل نکرده است. او سپس از پرز خواست که به پیشنهادهای رسیده برای وی گوش دهد. راموس به خوبی می دانست که منچستریونایتد اولین پیشنهاد خود برای جذب وی را به اطلاع پرز رسانده است. راموس همچنین عنوان داشت که برای او جدایی از رئال بسیار سخت است و این تصمیمی بر خلاف تمایل قلبی اوست و اینکه شرایط موجود هیچ راه دیگری برای او باقی نگذاشته است.

در سوی دیگر، پرز از راموس خواست که آرامش خود را حفظ کرده و با خیال راحت به تعطیلات برود. او به راموس اطمینان داد که اخبار منتشره در رسانه ها صحت ندارند و اینکه پس از پایان یافتن تعطیلات، دور جدید مذاکرات برای تمدید قرارداد را با او از سر خواهد گرفت.

بدین ترتیب آتش بس موقتی بین دو طرف ایجاد شده تا اینکه بازهم دور یک میز برای تمدید قرارداد بنشینند. با این حال شکی نیست که تا آن روز، شایعات در مورد پیوستن راموس به یونایتد متوقف نخواهند شد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۵
سامان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی