Real Madrid

اخبار رئال مادرید

Real Madrid

اخبار رئال مادرید

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
بازی بعدی
بازی قبلی
افتخارات

سه شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۶ ق.ظ

۰

پرز: هیچکس نمی تواند جانشین کاسیاس شود

سه شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۶ ق.ظ

فلورنتینو پرز در مراسم خداحافظی رسمی کاسیاس، چندین بار تاکید کرد که نه او و نه هیچ یک از اعضای باشگاه، تمایلی برای جدایی کاسیاس نداشتند و این خواسته خود بازیکن بود.


پرز که این روزها از بسیاری جهات مورد انتقاد هواداران رئال و کارشناسان فوتبال در اسپانیا قرار دارد، در شروع صحبت هایش ضمن اشاره به این مساله که از سال 2000 به شنیدن انتقادات عادت دارد، در مورد علت جدایی کاسیاس به خبرنگاران گفت:" در دو سال اخیر فشارهای زیادی روی کاسیاس وجود داشت. من مجبور بودم که با خواسته او موافقت کنم اما آرزوی من این بود که ایکر فوتبالش را در رئال تمام کند. 
هیچکس در باشگاه از ایکر نخواست که رئال را ترک کند. پیشنهادی از پورتو به ما رسید و آن را بررسی کردیم. به ایکر و تقاضای او احترام گذاشتیم؛ بخاطر همه زحماتی که در تمام دوران حضورش برای رئال کشیده بود. همانطور که پیش از این به خواسته رائول برای جدایی احترام گذاشته بودیم. به هر دوی این بازیکنان حق دادیم که آینده شان را خودشان انتخاب کنند. 
درهای باشگاه به روی کاسیاس و رائول بسته نیست و آنها به رئال بازخواهند گشت.من همواره از ایکر در مقابل انتقادات و اعتراضاتی که به وی خصوصا از سوی هواداران در برنابئو می شد حمایت کردم. از نظر من او همیشه یک دروازه بان افسانه ای باقی خواهد ماند " 

پرز در مورد خرید یک دروازه بان جدید گفت:" هیچکس نمی تواند جای کاسیاس را برای ما پر کند. او از 9 سالگی به رئال پیوست و به همه افتخارات ممکن نیز دست یافت. من مطمئنم که تا سال ها، همه هواداران ایکر را به یاد خواهند داشت. او یکی از بازیکنان افسانه ای باشگاه است. 
ایکر این حق را داشت تا یک چالش جدید را تجربه کند و در تیم خوب پورتو به این مهم دست خواهد یافت. در هر صورت حالا ما مجبوریم به یک خرید جدید در منطقه دروازه فکر کنیم. در حال بررسی گزینه هایمان هستیم و باید ببینیم کدام دروازه بان به رئال خواهد آمد. دخیا در باشگاه دوست منچستریونایتد حضور دارد و ترجیح می دهم هیچ اظهارنظری در مورد او نداشته باشم."

پرز در انتهای صحبت هایش وعده داد که پس از توافق با پورتو، در تاریخ 12 آگوست با این تیم در جام سانتیاگو برنائبو روبرو خواهند شد و بدین ترتیب تقدیر باشکوهی از کاسیاس در برنابئو به عمل خواهد آمد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۳
سامان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی