Real Madrid

اخبار رئال مادرید

Real Madrid

اخبار رئال مادرید

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
بازی بعدی
بازی قبلی
افتخارات

سه شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۶ ق.ظ

۰

کاسیاس: بخاطر اختلاف بابرخی هواداران متاسفم

سه شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۶ ق.ظ

ایکر کاسیاس ساعتی پیش در یک مراسم خداحافظی رسمی در ورزشگاه برنابئو، با هواداران رئال وداع گفت.


در این مراسم که از سوی باشگاه رئال مادرید ترتیب داده شده بود، کاسیاس همراه با پرز برای خبرنگاران صحبت کردند. 
ابتدا این رئیس رئال مادرید بود که در جمع خبرنگاران سخنرانی کرد و سپس کاسیاس در نطقی کوتاه با رئالی ها وداع گفت:" این خداحافظی دیگر قطعی است. از رئیس باشگاه بخاطر اظهار لطفش ممنونم. همچنین می خواهم از همه رسانه ها، تیم مدیریتی رئال و همه هواداران رئال مادرید که اینجا هستند تشکر کنم. 
کمی عجیب است؛ چون من در حال حاضر بازیکن پورتو هستم اما لحظات فراوانی با این هواداران در همین ورزشگاه داشته ام. باید از تمام هواداران رئال که همیشه حامی من بودند و حتی از مخالفانم تشکر کنم. اگر اختلافی وجود داشته از صمیم قلب متاسفم. 
ترجیح می دهم تنها لحظات خوشی که با هواداران در برنابئو داشتم را به یاد داشته باشم. از امروز من یک هوادار رئال خواهم بود و سعی می کنم هر جا که هستم، سفیر خوبی برای این باشگاه باشم. حالا به کشور همسایه، پرتغال خواهم رفت اما در هر نقطه ای که باشم، برای رئال مادرید بهترین آرزوها را خواهم داشت."
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۳
سامان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی