Real Madrid

اخبار رئال مادرید

Real Madrid

اخبار رئال مادرید

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
بازی بعدی
بازی قبلی
افتخارات

يكشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۲۷ ب.ظ

۰

پرز و علاقه عجیب به جذب دی بروین برای رئال

يكشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۲۷ ب.ظ

رئیس باشگاه رئال مادرید بسیار علاقمند است تا کوین دی بروین را به سانتیاگو برنابئو بکشاند و برای این منظور پیشنهاد خود را به مدیران ولفسبورگ نیز ارائه داده است.


کوین دی بروین یکی از محبوب ترین بازیکنان حال حاضر فصل نقل و انتقالات محسوب می شود. ستاره 24 ساله بلژیکی باشگاه ولفسبورگ،فصل گذشته با 20 پاس گل، بهترین پاسور بوندسلیگا لقب گرفت. او در 51 بازی برای تیمش موفق به زدن 16 گل نیز شد. 

رئال مادرید در پستی که دی بروین بازی می کتد، هم اکنون 5 بازیکن دراختیار دارد. بیل، خامس، آسنسیو، اودگارد و ایسکو. از این 5 نفر به احتمال فراوان آسنسیو و اودگارد از لیست خارج خواهند شد و به تیمی دیگر بصورت قرضی منتقل می شوند؛با این حال پرز به طرز عجیبی وسوسه شده تا دی بروین را به خدمت بگیرد. 

پیشنهاد رئال مادرید سه روز پیش توسط دیتر هکینگ، مربی ولفسبورگ نیز تایید شد و او فاش ساخت که رئال به جذب ستاره تیمش علاقمند است. به ادعای وبسایت آ اس، پرز تا پایان مهلت نقل و انتقالات یک مهاجم و یک هافبک برای رئال خریداری خواهد کرد و شانس اینکه دی بروین همان هافبک مورنظر باشد بسیار بالاست.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۵
سامان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی