Real Madrid

اخبار رئال مادرید

Real Madrid

اخبار رئال مادرید

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
بازی بعدی
بازی قبلی
افتخارات

يكشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۱۷ ق.ظ

۰

اسپورتینگ خیخون-رئال مادرید

يكشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۱۷ ق.ظ

دو تیم اسپورتینگ خیخون و رئال مادرید، امشب در ورزشگاه مونیسیپال ال مولینون شهر خیخون به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

این دیدار، اولین حضور رسمی بنیتس روی نیمکت رئال خواهد بود.

خیخون

خیخون در لیگ دوم اسپانیا، پس از رئال بتیس در رده ی دوم فصل را به پایان رساند و موفق شد به صورت مستقیم به لیگ اول اسپانیا صعود کند. نگاه‌ها در این تیم به آلن هلیلوویچ، ستاره ی بارسلونا است که به صورت قرضی در این تیم بازی خواهد کرد. همچنین عمر ماسکارل، یکی از بازیکنان رئال مادرید است که به صورت قرضی در این تیم توپ می‌زند. 5 بازی اخیر دو تیم با 4 پیروزی برای رئال و یک پیروزی برای خیخون به پایان رسیده است. آخرین دیدار آنها به سال 2012 باز می‌گردد. نکته ی جالب درباره تقابل با رئال این است که در دو فصل گذشته، هر دو تیمی که در هفته ی اول به مصاف رئال رفتند، در پایان به لیگ پایین تر سقوط کردند.(رئال بتیس و کوردوبا)

رئال مادرید

رافا بنیتس، اولین حضور رسمی روی نیمکت رئال را امروز مقابل خیخون تجربه خواهد کرد. او و شاگردانش برای این فصل، برنامه‌های خاصی دارند و برای اجرای برنامه‌ها، باید از هفته ی اول درخشش را شروع کنند. رئال به جز بنزما، تمامی ستاره‌های خود از جمله کواچیچ را در اختیار خواهد داشت و آنها با قدرت از ابتدای لیگ شروع خواهند کرد.غیبت بنزما تا حدودی ترکیب اصلی رئال برای فصل پیش رو را مشخص می‌کند. شایعات حاکی از آن است که بنیتس قصد دارد رونالدو را در خط حمله میدان دهد تا بتواند از خامس به جای رونالدو و ایسکو به جای خامس استفاده کند. بدین ترتیب، بنزما نیز برای حضور در ترکیب اصلی باید فراتر از فصل های گذشته نشان دهد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۱
سامان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی