Real Madrid

اخبار رئال مادرید

Real Madrid

اخبار رئال مادرید

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
بازی بعدی
بازی قبلی
افتخارات

يكشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۵۱ ب.ظ

۰

کیلور ناواس در آستانه رکوردشکنی در رئال

يكشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۵۱ ب.ظ


رئال مادرید پس از گذشت سه هفته از رقابت های لالیگا، تنها تیمی است که هیچ گلی دریافت نکرده است.


 رئالی ها در فصل تابستان سخت در پی جذب داوید دخیا بودند اما حالا با منتفی شدن این انتقال و درخشش ناواس می توانند خوشحال باشند که دروازه بانی باکیفیت و مطمئن درون دروازه شان حضور دارد. ناواس دو فصل پیش، عنوان برترین دروازه بان فصل را از آن خود کرده بود، زمانیکه برای لوانته بازی می کرد. 

رئال مادرید تا بدینجای فصل با کسب 7 امتیاز، 11 گل زده و بدون گل خورده، پس از بارسای 9 امتیازی در رده دوم جدول جای دارد. اتفاق جالب و کمتر دیده شده در رئال این است که در سه هفته ابتدایی، دروازه این تیم باز نشده است. 

40 سال قبل در فصل 1975-1976، گونزالس در 4 بازی ابتدای فصل موفق شد دروازه رئال را بسته نگاه دارد و ناواس می تواند با یک کلین شیت دیگر به این رکورد برسد. حریف بعدی رئال مادرید، گراناداست(شنبه آینده 18.30). 

ناواس در سه بازی گذشته، علاوه بر 4 مهار فوق العاده ،یک پنالتی را نیز مهار کرده است. در سه بازی گذشته، تیم های مقابل رئال(خیخون، بتیس و اسپانیول) تنها 4 شوت به سمت دروازه این تیم شلیک کرده اند و این نشان دهنده صلابتی است که بنیتس در خط دفاع رئال به وجود آورده است. 

کانیزارس، دروازه بان سابق تیم ملی اسپانیا و باشگاه های رئال مادرید و والنسیا، در مورد بنیتس گفته بود که این مربی از رئال تیمی می سازد که صاحب بهترین خط دفاع و دروازه بان فصل خواهد شد. این دروازه بان مهم نیست که کاسیاس، دخیا یا ناواس باشد.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۲
سامان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی