Real Madrid

اخبار رئال مادرید

Real Madrid

اخبار رئال مادرید

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
بازی بعدی
بازی قبلی
افتخارات

چهارشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۵۲ ب.ظ

۰

اتلتیک بیلبائو - رئال مادرید

چهارشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۵۲ ب.ظ

دو تیم اتلتیک بیلبائو و رئال مادرید، امشب در ورزشگاه سن مامس شهر مادرید بیلبائو به مصاف یکدیگر خواهند رفت.


بنیتس با اولین محک جدی پیش رو خواهد بود.

اتلتیک بیلبائو

اتلتیک بیلبائو با کسب 3 امتیاز از 4 بازی، در رده ی چهاردم جدول لالیگا قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیر خود، 1 برد و 3 شکست به ثبت رسانده اند ولی کسب نتایج ضعیف در لیگ، باعث نمی‌شود که رئال بیلبائو را دست کم بگیرد. در حقیقت بیلبائو در خانه همیشه جزء قوی ترین رقبای رئال بوده است و رئال همواره به دشواری مقابل آنها پیروز شده است. آخرین دیدار دو تیم نیز که در سن مامس برگزار شد، 1-0 به نفع بیلبائو به پایان رسید هر چند که در 5 دیدار اخیر دو تیم، 1 پیروزی به نفع بیلبائو، 1 تساوی و 3 پیروزی به نفع رئال به ثبت رسیده است.بیلبائو برای این دیدار، جوناس رامالو، مونیایین و انکو بوودا را در اختیار ندارد و حضور ایتوراسپه و ویلیامز نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

رئال مادرید

شاگردان رافا بنیتس با کسب 10 امتیاز از 4 بازی و با یک بازی کمتر نسبت به اتلتیکو، در رده ی سوم جدول قرار گرفته اند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 4 پیروزی و 1 تساوی به ثبت رسانده اند و در فرم خوبی قرار دارند. حال آنها باید به مصاف یکی از سخت ترین رقبای خود در غیاب چندین بازیکن کلیدی بروند. دانیلو، گرث بیل، خامس رودریگس و سرخیو راموس، به دلیل مصدومیت قادر به همراهی رئال در این دیدار نخواهند بود و بنیتس که در دیدار گذشته نیز به سختی در غیاب این بازیکنان از پس گراندا بر امد، با سخت ترین چالش خود پس از حضور روی نیمکت رئال روبرو است.

ترکیب احتمالی:




پیش بینی کاربران سایت Who Scored:



پرتکرار ترین نتیجه: پیروزی 2-0 رئال 
احتمال پیروزی بیلبائو : 15 درصد
احتمال پیروزی رئال: 69 درصد


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۱
سامان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی