Real Madrid

اخبار رئال مادرید

Real Madrid

اخبار رئال مادرید

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
بازی بعدی
بازی قبلی
افتخارات

شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۱۴ ب.ظ

۰

کریستیانو رونالدو حالا دیگر به یکی از افسانه های باشگاه رئال مادرید بدل شده است. او پس از گذشت تنها 6 سال، موفق شد رکورد گلزنی تاریخ این باشگاه را از آن خود کند.


 ثبت 323 گل در 309 بازی، رکوردی است که شاید دیگر بازیکنی در رئال نتواند به آن دست یابد. او در ادامه فصل حتی این فرصت را دارد تا با زدن گل های بیشتر، به این آمار استثنایی خود اضافه کند.
رونالدو از سال 2009 که به رئال مادرید پیوست، 26439 دقیقه برای این تیم به میدان رفته و تا به امروز، 40 درصد گل های رئال را به ثمر رسانده است: 323 گل از 794 گل. در این 6 فصل، به کمک او، رئال مادرید معمولا قوی ترین خط حمله اروپا را از آن خود کرده است. 

رونالدو 220 گل را با پای راست، 55 گل را با پای چپ، 47 گل را با ضربه سر و 1 گل نیز با دست(مقابل بیلبائو) به ثمر رسانده است. از این 323 گل، 60 گل از روی نقطه پنالتی به ثبت رسیده و او تنها 7 پنالتی را در مدت زمان حضورش در رئال از دست داده است.

25 گل او نیز از روی ضربات آزاد به ثمر رسیده و باید گفت که شاید تنها آمار نه چندان خوب رونالدو در رئال، به همین ضربات بر می گردد. او از 82 ضربه آزادی که اخیرا روانه دروازه حریفان کرده، تنها دو بار موفق به گلزنی شده است که در نوع خود عجیب جلوه می کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۱
سامان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی